• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 29 مهر 1400
کد مطلب : 143535
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2kZ7W
+
-

نکته بازی/ کلکسیونی که تکمیل شد


فرشید اسماعیلی بعد از سپری کردن یک دوران پرفراز و نشیب در استقلال، در شرایطی از این تیم جدا شد که خیلی از هواداران از این بابت چندان ناراحت نشدند. البته او هافبک بدی نیست، اما با مجموعه شرایطی که از نظر فنی، انضباطی و... دارد، نبودنش خسران چندان بزرگی برای باشگاه به شمار نمی‌آید. در چنین اوضاع و احوالی اما اسماعیلی دست به کاری زده که جایگاهش را نزد هواداران بدتر هم کرده است. او و وکیلش در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواهان ابطال پروانه حرفه‌ای استقلال شده‌اند، چرا که اعتقاد دارند این باشگاه به آنها بدهکار است. فارغ از اینکه در این زمینه حق با کیست، با اتفاقی که رخ داد کلکسیون محاسن فرشید کامل شد و حالا دیگر چیزی از کمالات او باقی نیست!


مبهم‌ترین مصدومیت تاریخ
کمال کامیابی‌نیا حقیقتا شرایط عجیب و غریبی دارد و شاید بتوان از آسیب‌دیدگی او به‌عنوان مبهم‌ترین مصدومیت تاریخ یاد کرد. داستان کمال این است که هیچ‌کس نفهمید او کی، کجا، به چه شکل، از کدام ناحیه و با چه شدتی مصدوم شد و کی قرار است خوب شود! همه فقط می‌گویند کامیابی‌نیا در اردوی تیم ملی آسیب دیده، اما این اتفاق حتی در زمین مسابقه هم رخ نداده است که کسی ببیند. به هر حال گفته می‌شود شاید کمال به نخستین بازی پرسپولیس در لیگ بیستم برابر فولاد نرسد. این در حالی است که او برابر الهلال روی نیمکت نشسته بود و حتی گرم هم کرد! کامیابی‌نیا حتی اگر رباط صلیبی هم پاره کرده بود، تا الان باید خوب می‌شد و به میادین برمی‌گشت. این چه مصدومیتی است واقعا؟


همیشه یک بهانه داریم
یکی از مسابقات هفته اول لیگ برتر بین پیکان و نفت مسجدسلیمان برگزار شد که به تساوی بدون گل انجامید. این بازی که چنگی هم به دل نزد، یک تماشاگر ویژه داشت. مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید که این دیدار را از نزدیک دیده بود، بعد از پایان مسابقه گفت: «به هر حال هفته‌های اول است و تیم‌ها جا نیفتاده‌اند. امیدوارم در آینده بازی‌های بهتری ببینیم.» این بهانه ناهماهنگی در شروع فصل هم جالب است. 5 هفته اول دلیل بد بودن تیم‌ها همین است، 5 هفته بعدی به‌خاطر فشردگی مسابقات کیفیت تیم‌ها افت می‌کند، 5 هفته اول دور برگشت به‌دلیل رخوت بعد از تعطیلات نیم‌فصل خراب هستیم و 5 هفته آخر هم که مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز است و نباید انتظار بازی خوب داشته باشیم. به همین راحتی!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید