• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 مهر 1400
کد مطلب : 143526
+
-

استقلال پرامید پرسپولیس بی‌امید

مهدوی‌کیا فهرست تیم ملی امید را اعلام کرد، فهرستی که به نظر می‌رسد جنجال‌های زیادی را به همراه داشته باشد

سرمربی تیم امید ایران اسامی 25‌بازیکن را برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است در تاجیکستان برگزار شود، اعلام کرد که براساس آن استقلال با 4‌بازیکن بیشترین نماینده را در جمع امید‌ها دارد و جالب اینکه از پرسپولیس هیچ بازیکنی به اردو دعوت نشده است. مسابقات مقدماتی آسیا در رده سنی زیر 23‌سال تا 10آبان‌ماه در شهر دوشنبه ادامه خواهد داشت. تیم فوتبال زیر 23‌سال ایران درگروهB با تیم‌های تاجیکستان، نپال و لبنان به رقابت می‌پردازد. فهرست تیم ملی که به‌نظر می‌رسد در روزهای آینده و با توجه به برنامه لیگ، جنجال‌های فراوانی را به همراه داشته باشد، به این شرح است:

    دروازه‌بان‌ها:
علیرضا رضایی(استقلال)، محمد‌جواد کیا (پدیده مشهد) و رضا کاخساز(مس شهربابک)

  مدافعان:
سامان فلاح(پیکان)، محمد‌مهدی احمدی(نفت مسجدسلیمان)، امید حامدی‌فر(نفت آبادان)، محمدامین حزباوی (فولاد)، یونس اکبرپور(مس رفسنجان)، مهدی هاشم‌نژاد(ملوان انزلی)، سینا عبداللهی(ماشین‌سازی‌)، میلاد کر(ذوب‌آهن) و محمد سلطانی‌مهر(ذوب‌آهن)

   هافبک‌ها:
امیرحسین حسین‌زاده(استقلال)، سبحان خاقانی(استقلال)، محمد‌مهدی محبی(پیکان)، علیرضا کوشکی (پیکان)،محمدحسین زواری(نفت آبادان)، علیرضا باویه(فولاد)، مهدی لیموچی(فجرسپاسی شیراز)، حسین نخودکار(گل‌گهر)، محمد خدابنده‌لو(ذوب‌آهن) و یاسین سلمانی(سپاهان)

   مهاجمان:
امیرعلی صادقی(استقلال)، آریا برزگر  (فجرسپاسی)، فرزان دانا(فجرسپاسی)

این خبر را به اشتراک بگذارید