• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 26 مهر 1400
کد مطلب : 143254
+
-

با مردم/پارک خودروها، تنها عامل ترافیک دائمی خیابان پاسداران


پارک خودروها در خیابان پاسداران با وجود تابلوهای متعدد پارک مطلقا ممنوع، عامل ترافیک دائمی این خیابان شده است. از مسئولان توقع داریم به این وضع پایان دهند تا تردد در خیابان روان شود.
خامسی از تهران

   بازنشستگان، شرمنده خانواده‌هایشان شده‌اند
حقوق بازنشستگان برای 10وعده غذایی بخور و نمیر در‌ ماه کفایت می‌کند. واقعا مسئولان قرار نیست مشکلات بازنشستگان را حل کنند؟ درحالی‌که تمام عمر و جوانی ما بازنشستگان امروزی در جنگ و انقلاب گذشته و اکنون که به پیری رسیده‌ایم، جلوی خانواده‌هایمان شرمنده‌ایم. به داد ما برسید.
بهره‌مند از زنجان

   توقع داریم شعار کنترل قیمت‌ها محقق شود
مسئولان در دولت قبلی و نیز هم‌اکنون مدام شعار کنترل قیمت‌ها را می‌دهند. اگر هیچ اقدام دیگری نکنند و فقط بتوانند قیمت‌ها را کنترل کنند، رضای خدا و مردم به‌دنبال آن خواهد بود. آیا مسئولان فکر می‌کنند که در این وانفسای گرانی، مردم چه چیزی باید در سفره‌هایشان به‌عنوان غذا بگذارند؟
رضایی از تهران

  ثبات قیمت تخم‌مرغ 40درصد بالاتر از قبل بی‌معناست
آیا رواست که اجازه دهند تخم‌مرغ این همه گران شود، بعد قیمت آن را برای چند روز هم نتوانند کنترل کنند و بعد به قیمتی 40درصد بالاتر از قبل به ثبات برسانند؟ این روش فریبکاری است و مردم را بدبین می‌کند. از مسئولان تقاضا داریم که نگذارند نیمرو از سفره مردم حذف شود.
عباس‌پور از کرمان

  در مسجد کنار تئاترشهر همیشه بسته است
کنار تئاتر‌شهر سازه بزرگی هست که نام مسجد دارد و البته بدشکل است و در ‌شأن مسجد و خانه خدا نیست که این سلیقه شخصی من است، ‌اما سؤال من این است که در این مسجد چرا همیشه بسته است و چرا نمی‌توان در ‌آن دو رکعت نماز خواند؟ و اصلا چه زمانی این مسجد باز است؟
محصص از تهران

  دغدغه مسئولان برای آلودگی هوا چه شد
سال‌هاست آمدن پاییز و فصل سرد به‌معنای از راه‌رسیدن آلودگی‌های سنگین هوا، انواع بیماری‌ها و آلرژی‌ها و افزایش نگرانی‌هاست. امسال هم دومین سالی است که کرونا هم پرقدرت در کنار آلودگی هوا حاضر است. سؤال این است که دغدغه مسئولان برای آلودگی هوا چه شد، آیا کرونا دلیل می‌شود که طرح‌های آلودگی هوا به حاشیه برود؟‌ آیا طرح‌های آلودگی هوا اجرا می‌شوند؟ آیا مسئولان برنامه‌ای دارند که به آن عمل کنند؟
نوح علی عسگرآبادی

  کاهش 10درصدی محصولات لبنی چه شد
لبنیات درچندمرحله و در مجموع بیش از200درصد گران شده و حالا در بوق و کرنا کرده‌اند که از فلان روز 10درصد کاهش خواهد یافت. واقعا این چه بلایی است که سر اقتصاد آورده‌اند. آیا مردم نباید بتوانند لبنیات بخورند، ‌آیا وقت آن نیست که مسئولان جلوی دغل‌بازی برخی را بگیرند و آنها را سرجای خود بنشانند؟
حبیب از مشهد

قدردانی
  نامگذاری خیابانی به نام پنجشیر جای قدردانی دارد
از شورای شهر و شهرداری تهران به‌دلیل نامگذاری خیابان‌هایی به نام بزرگان و شهرها و مناسبت‌ها بسیار سپاسگزارم و از نامگذاری خیابانی به نام پنجشیر بی‌اندازه سپاسگزارم.
محمد مروتی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید