• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 17 مهر 1400
کد مطلب : 142366
+
-

نکته بازی/ قبول؛ برای خودت بازی کن


قرعه‌کشی مسابقات لیگ بیست‌ویکم طوری است که هر تیمی با نفت آبادان بازی می‌کند، هفته بعدش باید به مصاف استقلال برود. این نکته برای خبرنگاران جالب بوده و در موردش از علیرضا منصوریان سؤال کرده‌اند. سرمربی نفت هم با ناراحتی جواب داده: «ما برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و کاری به این حرف‌ها نداریم. ما فقط برای آبادان به میدان می‌رویم.» آفرین؛ چقدر حرفه‌ای و دقیق. آقا قبول. شما استانداردترین مربی تاریخ فوتبال جهان هستی و تمرکزت فقط روی تیم خودت است، اما لااقل همانجا نتیجه بگیر. کاری به استقلال و بقیه تیم‌ها نداشته باش، اما طوری عمل کن که مثل تراکتور بعد از 5هفته عذرت را نخواهند یا مثل آلومینیوم در پایان همکاری، علیه‌ات بیانیه صادر نکنند. شما فکر خودت باش، استقلال گلیمش را از آب بیرون می‌کشد.

دیدید هیچ‌چیز غیرممکن نیست؟
فرهاد مجیدی این روزها از عملکرد مدیرعامل استقلال رضایت دارد و این چیزی است که تا به حال کسی در تاریخ آن را ندیده بود! مجیدی هم به‌عنوان بازیکن نارضایتی زیادی از مدیران و مربیانش داشت و هزار بار با مصادیق مختلف علیه «آقایان» موضع گرفت و هم به‌عنوان مربی به این رویه ادامه داد. او با مدیران قبلی استقلال مشکلات زیادی داشت و احترامی هم برای سلسله‌مراتب اداری قائل نبود. حالا اما فرهاد ابایی ندارد که از مصطفی آجورلو تمجید کند و تصاویر خوشحالی و خنده خودش را به انتشار برساند. رضایت مجیدی از مدیران استقلال باردیگر ثابت کرد در این دنیا هیچ‌چیز غیرممکن نیست. فقط امیدواریم این رضایت تا آخر فصل ادامه داشته باشد و باز با 4تا نتیجه ضعیف شاهد مصاحبه‌های آنچنانی نباشیم!

حق پخش را هم دریابید
این روزها که تغییرات مدیریتی در صداوسیما رخ داده، بیشتر توجهات هواداران فوتبال معطوف به روزنه‌های امیدی است که برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به شبکه3 باز شده است. امیدواریم این اتفاق خوب رخ بدهد، اما مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها حتما باید نگاه‌های عمیق‌تری داشته باشند و به‌عنوان مثال بحث حق پخش تلویزیونی را به‌طور جدی پیگیری کنند. پیش از این، در دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی، فدراسیون وقت توانسته بود مبالغی هرچند اندک به‌عنوان حق پخش تلویزیونی دریافت کند. با این حال در دوران روسای بعدی خبری از این پول نشد و آنها به‌طور کامل زیر همه‌‌چیز زدند. حالا که پیمان جبلی مسئولیت کار را بر عهده گرفته، حتما لازم است مذاکرات جدیدی صورت بگیرد؛ شاید جواب داد. فوتبال به این پول نیاز اساسی دارد.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید