• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14221
+
-

ریزنویس

  محمدحسین رضوی، تهیه‌کننده برنامه «تهران۲۰»: ما به‌عنوان رسانه ملی برای حضور نامزدهای شهرداری تهران در برنامه «تهران۲۰» آمادگی کامل داریم و خودمان در برنامه پیگیر این اتفاق بودیم. اما به‌نظرم کاندیداهای شهرداری تهران در حال تدوین برنامه هستند و این اتفاق هنوز برای آنها نمود بیرونی ندارد. (ایسنا)

  محمدحسن وساق، مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات روسازی شیبراهه‌های پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش خبر داد.(شهرنوشت)

  سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا(س) در واکنش به انتشار خبر قیمت‌های نجومی قبر در بعضی سایت‌ها گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به‌عنوان کادو به شما می‌دهم. تأکید می‌کنم، اگر قبری را خارج از سیستم اداری من توانستید پیدا کنید که جابه‌جا شده، خودم تعهد کتبی می‌دهم چهار برابر آن را به شما تقدیم می‌کنم. (ایلنا)

  مهرداد زنگنه‌فر، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه19 از آغاز اجرای عملیات باندینگ درختان نارون در فضای سبز و بوستان‌های نواحی پنج‌گانه به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه خبر داد. هدف از اجرای‌ این عملیات   کنترل و پیشگیری از بروز آفت برگخوار درختان در فصول گرم سال است. (شهرنوشت)

  سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران: 3کاروان گل همراه با برنامه‌های هنری و چاوشی‌خوانی در ایام نیمه شعبان اجرایی می‌شود و همچنین در شب نیمه‌شعبان در 12میدان نورافشانی انجام خواهد شد. (ایسنا)

  علی بیت‌اللهی، دبیر کارگروه ملی مخاطرات زلزله با بیان اینکه ۱۲هزار ساختمان در حرایم گسلی تهران ساخته شده‌اند، گفت: ۲۴۵ساختمان حساس در تهران در حریم‌های گسل قرار دارند که ۳۶مدرسه، انبار نفت، ۶۶ برج، وزارت خارجه و وزارت نفت ازجمله این ساختمان‌ها هستند. (ایلنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :