• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 10 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14219
+
-

از طرح ترافیک97 چه خبر؟

به تازگی نامه‌هایی برای مدیران مسئول رسانه‌ها ارسال شده و در نامه‌ها اسامی خبرنگارانی که می‌توانند آرم دریافت کنند، اعلام شده تا رسانه‌ها براساس اولویت بندی خود به خبرنگاران مجوز طرح ترافیک بدهند. تعداد طرح ترافیک امسال برای دستگاه‌های اجرایی 40درصد و برای شهرداری تهران 50درصد کاهش پیدا کرده است، ضمن اینکه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به آیین‌نامه شورای شهر تهران محدودیت‌هایی برای توزیع آرم طرح ترافیک به خبرنگاران دارد.

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره اطلاعیه شماره8 درباره ورود خودروهای غیرمجاز در طرح ترافیک۱۳۹۷ توضیح داد. بر این اساس، طرح ترافیک سال‌جاری از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت با رعایت دقیق قانون و مصوبات آغاز خواهد شد. از آن تاریخ هرگونه تردد در محدوده طرح ترافیک، تنها براساس ضوابط جدید مجاز خواهد بود و در غیر این صورت تردد غیرمجاز تلقی خواهد شد.

وضعیت طرح‌ترافیک در روزهای پنجشنبه
تردد برای همه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد در روزهای پنجشنبه آزاد و بدون محدودیت خواهد بود. در پی ایجاد برخی ابهامات درخصوص اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه، با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای شورای ترافیک تهران، تردد برای همه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود. روزهای پنجشنبه از شمول طرح ترافیک خارج و محدودیت زوج و فرد نیز برای همه خودروها برداشته شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید