• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 10 مهر 1400
کد مطلب : 142032
+
-

با مردم/ کسانی که واکسن نمی‌زنند عامل شیوع موج‌های کرونا هستند


تا قبل از واردات گسترده واکسن درد بر سر این بود که واکسنی نبود و باید موارد مختلف رعایت می‌شد، اکنون که واکسن به قدر نیاز وارد شده و واردات آن ادامه دارد، مشکل افرادی هستند که واکسن تزریق نمی‌کنند. این افراد با خودخواهی باعث شیوع مجدد کرونا خواهند بود و مسئولان باید هرچه سریع‌تر ارائه خدمات را منوط به ارائه کارت واکسن کنند و با افراد ضد‌واکسن برخورد قاطع صورت بگیرد.
شهریاری از تهران

  قیمت شیر نایلونی در 20روز 2بار گران شد
قیمت شیر نایلونی در کمتر از یک‌سال 2بار و هر بار حدود 3هزارتومان افزایش یافته و حالا در مدت 3هفته 2بار دیگر گران شده و جالب است که وزن آن هم کمتر شده و البته این شامل سایر لبنیات هم می‌شود. لبنیات مستقیما با سلامت جامعه سروکار دارد و اگر این روند ادامه یابد با افزایش بیماری این بار با موضوع دیگری غیر از کرونا کادر درمان خسته و درمانده می‌شوند.
حبیب از مشهد

  مسئولان، رفاه را تفسیر کرده و در مورد آن حرف بزنند
مهم‌ترین وظیفه دولت رفاه مردم است. رفاه هم از نظر عموم مردم یعنی توان تهیه غذا، مسکن و امنیت. مسئولان از امنیت غذایی حرف می‌زنند؛ درحالی‌که اغلب مردم قدرت خریدشان را از دست داده‌اند یا از امنیت می‌گویند؛ درحالی‌که سرقت، جرم و فساد بیداد می‌کند.
محمدرضا خانقاهی از رشت

  بیمه‌ها از زیر تعهدات مربوط به شخص ثالث شانه خالی می‌کنند
با اقدامی که از سال گذشته بیمه مرکزی درخصوص بیمه شخص ثالث خودروها انجام داد، عملا بیمه‌گرها از زیر تعهدات خود شانه خالی می‌کنند. در بیمه‌نامه‌های جدید فقط به شخصی که تصادف کرده باشد خسارت پرداخت می‌شود؛ مگر آنکه در زمان بیمه اسم اشخاصی که احتمال دارد از خودرو استفاده کنند، آورده شود. حالا تصور کنید خودرو را به تعمیرگاه سپرده‌اید و مکانیک برای شناسایی نقص خودرو با آن دوری بزند و تصادفی کند که دیگر مشمول دریافت خسارت نیست. این قانون که اکنون اجرایی می‌شود، فقط شانه خالی کردن از زیر تعهدات است. از مسئولان تقاضا داریم آن را اصلاح کنند.
اقدم از تهران

  چاپ تاریخ تولید و انقضای موادغذایی نیازمند نظارت دقیق است
متأسفانه در بیشتر مواقع تاریخ تولید و انقضای محصولات خوراکی یا به‌درستی درج نشده یا مخدوش و غیرقابل خواندن است. با توجه به اهمیت این موضوع در حفظ سلامت مردم، لازم است تا سازمان بهداشت نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر این امر داشته باشد.
کلاهدوز از ملایر

  پاسکاری و بی‌توجهی برای پرداخت وام اشتغال‌زایی به جانبازان
جانباز 35درصد 8سال دفاع‌مقدس هستم که به قصد ایجاد اشتغال برای جوانان روستای تیرتاش از توابع گلوگاه در استان مازندران و نیز خودم زمین چند هزار متری را به‌منظور ایجاد طرح‌های گردشگری آماده سرمایه‌گذاری و تقاضای تسهیلات کرده‌ام که متأسفانه تاکنون با آن موافقت نشده است و مانند توپ فوتبال مرا پاسکاری می‌کنند. این در حالی است که شمار زیادی از جوانان روستای ما بیکار هستند و ایجاد مجتمع گردشگری می‌تواند همه آنها و حتی ساکنان روستاهای اطراف را شاغل کند. چرا نباید با پرداخت وام از من و امثال من حمایت شود؟
علی‌اکبر جعفری‌تیرتاش

  ورود فاضلاب شهری به خلیج فارس همچنان ادامه دارد
هم‌اکنون 12سال است که ورود فاضلاب شهری بندرعباس به خلیج‌فارس ادامه دارد و این کار توسط شرکت آب و فاضلاب بندرعباس انجام می‌شود. شهروندان بارها به انحای مختلف با موضوع مخالفت و اعتراض خود را به این وضعیت اعلام کرده‌اند، ولی تغییری در این رویه ایجاد نمی‌شود. هم‌اکنون کار به جایی رسیده است که سواحل بندرعباس تبدیل به آب سمی شده‌اند و اگر دست و پای شما اتفاقی به آب بخورد، دچار انواع بیماری‌ها خواهید شد. شنا و آبتنی که نشدنی است؛ این در حالی است که کشورهای اطراف از ظرفیت گردشگری سواحل استفاده‌های بسیاری به نفع دولت و مردم می‌برند.
جهانی از بندرعباس

  سرقت از خانه‌ها در تهران بیداد می‌کند
سرقت از خانه‌ها متأسفانه بسیار شده است و به‌رغم زحماتی که پلیس متحمل می‌شود، خبری از کاهش این ناامنی‌ها نیست. در محله ما طی یک‌ماه پمپ آب، دریچه کنتور، دوچرخه، مصالح ساختمانی ازجمله تیرآهن و میلگرد و سیمان از ساختمان نیمه‌ساز محل و همینطور کامپیوتر خودرو و لاستیک سرقت شده است. از قوه قضاییه و نیروی انتظامی توقع برخورد قاطع و بازدارنده داریم.
حسنی از امامزاده حسن تهران

  راه‌آهن اهواز -تهران به بروجرد و توره برسد
راه‌آهن اهواز به تهران در مسیر خود با عبور از شهرهای اندیمشک، خرم‌آباد به تهران می‌رسد. این راه‌آهن در نزدیکی بروجرد به جای اینکه در مسیر مستقیم خود با طی 40کیلومتر راه به راه‌آهن توره برسد و بعد به سمت تهران حرکت کند، به سمت دورود و ریل قدیمی اهواز -تهران می‌رود؛ درحالی‌که می‌تواند مسیر 40کیلومتری را طی کند تا مجبور نباشد مسیر 200کیلومتری را دور بزند تا مجددا به نزدیکی توره برسد و به سمت تهران حرکت کند. رفع این نقیصه می‌تواند ضمن پوشش شهرهای بیشتر در مسیر، حدود 160کیلومتر از مسیر را کوتاه کند.
کاردان از اراک

این خبر را به اشتراک بگذارید