• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 10 مهر 1400
کد مطلب : 142030
+
-

مرگ تلخ کارگر سوپرمارکت در آتش‌سوزی شبانه

مرگ تلخ کارگر سوپرمارکت در آتش‌سوزی شبانه


کارگر سوپرمارکت که شب‌ها در آنجا می‌خوابید در جریان آتش‌سوزی شبانه در میان دود و آتش جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، ساعت 3:55 بامداد دیروز به آتش‌نشانی تهران خبر رسید که مغازه‌ای دچار آتش‌سوزی شده است. این مغازه در خیابان الوند واقع شده و با وجود اینکه کرکره آن پایین بود اما از منافذ آن دود به بیرون می‌آمد و نشان می‌داد آتش‌سوزی هولناکی در جریان است. در این شرایط بود که آتش‌نشانان با برش دادن بخشی از کرکره مغازه تلاش کردند به کانون آتش‌سوزی راه پیدا کنند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: به‌دنبال اعلام آتش‌سوزی در یک سوپرمارکت، آتش‌نشانان 3ایستگاه راهی محل حادثه شدند. آنجا مغازه‌ای 30متری بود و وقتی همکارانم کرکره را برش دادند دود زیادی بیرون زد. آنها با استفاده از تجهیزات ویژه وارد مغازه شدند و عملیات اطفای حریق آغاز شد.
او در ادامه گفت: در داخل مغازه، پشت در کرکره‌ای یک موتورسیکلت قرار داشت و بخش‌های مختلفی از مغازه آتش گرفته بود. درحالی‌که همکارانم در حال خاموش‌کردن شعله‌های آتش بودند با جوانی حدود 27ساله که بی‌حال روی زمین افتاده بود مواجه شدند و او را از آنجا خارج کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد این کارگر افغان شب‌ها آنجا می‌خوابید و به‌دلیل دود شدید دچار حادثه شده بود که امدادگران اورژانس تأیید کردند وی جانش را از دست داده است.
ملکی ادامه داد: دقایقی بعد با خاموش‌شدن شعله‌های آتش و ایمن‌سازی‌ آنجا عملیات به پایان رسید و پیکر قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد.
براساس این گزارش، علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید