• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 6 مهر 1400
کد مطلب : 141679
+
-

نکته بازی/ پیامی برای هیچ‌کس



با برگزاری مراسم تودیع و معارفه در باشگاه استقلال، احمد مددی رسما از جمع آبی‌پوشان جدا شد و جای خودش را به مصطفی آجورلو داد. بعد از این اتفاق اما مددی با انتشار پیامی اقدام به خداحافظی از هواداران کرد. البته که این کار او روی ادب و احترام انجام گرفته و به‌هیچ‌وجه نمی‌توان از آن خرده گرفت، اما اسم بیانیه خداحافظی مددی را باید گذاشت: «پیامی برای هیچ‌کس!» بعید است افراد زیادی پیدا شده باشند که وقت بگذارند و متن تنظیم‌شده از سوی مددی را بخوانند. درست یا غلط، مدت‌ها بود که هواداران این مدیر را برای استقلال نمی‌خواستند و نهایتا آنقدر فشار آوردند تا او رفت. امیدواریم مدیرانی در پرسپولیس و استقلال مشغول به‌کار شوند که موقع خداحافظی، حداقل دل چند نفر برای آنها تنگ شود!

شاید هم به‌خاطر دوران بازی‌اش بوده

خیلی فوتبال جالبی داریم. سلسله آرای جدید کمیته اخلاق، حسابی مایه سردرگمی شده. چرا؟ چون این کمیته دلیل محکومیت متخلفان را ذکر نکرده و باعث ایجاد یک دنیا شایعه شده است. در این بین مخصوصا داستان فرهاد مجیدی جالب بود. در شرایطی که کلی زمزمه در مورد تخلف او به‌وجود آمده بود، ابتدا گفتند اظهارات مجیدی علیه آذری جهرمی باعث صدور این حکم شده، بعد مدعی شدند مصاحبه مجیدی پس از دیدار فصل گذشته برابر آلومینیوم سوژه اصلی این جریمه بوده و آخرش هم گفتند او به‌خاطر مصاحبه 20‌ماه پیش علیه کمیته فنی فدراسیون جریمه شده است. همینطوری پیش برویم فردا می‌گویند اعتراض فرهاد مجیدی به داور در دوران بازی‌اش با حکم کمیته اخلاق مواجه شده است!

خیلی هم قشنگ

همیشه که قرار نیست از کمی‌ها و کژی‌ها بنویسیم. گاهی هم باید سراغ زیبایی‌های فوتبال ایران رفت؛ درست مثل سورپرایز شدن محمود خوردبین از سوی اعضای تیم پرسپولیس در جریان تمرین این تیم. محمود خان که اخیرا 73ساله شده است، انتظار نداشت در تمرینات تیم سابقش برای او جشن گرفته شود، اما پرسپولیسی‌ها این کار را کردند و حسابی هم مایه خوشحالی این چهره بزرگ تاریخ باشگاه شدند. خوردبین یکی از نخستین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است، سال‌ها در این تیم بازی کرده و سال‌های سال بعد از آن هم به‌عنوان سرپرست مشغول به‌کار بوده است. او از چندی پیش عملا بازنشسته شد و حالا تجلیل پرسپولیسی‌ها از این چهره، به خوردبین ثابت می‌کند حرمت و محبوبیتش ربطی به سمت داشتن یا نداشتن او ندارد. خیلی هم قشنگ.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید