• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 4 مهر 1400
کد مطلب : 141602
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/kR4r6
+
-

با مردم/ انباشت زباله در میدان امام حسین ع


انباشت زباله در میدان امام حسین(ع) که میدانی آیینی است بیداد می‌کند. از طرفی درختان هم آبیاری نمی‌شوند که این دو موضوع هیچ‌کدام در‌شأن میدانی این چنینی نیست.
گودرزی از تهران 

  کمبود واکسن برکت در اسفراین مردم را دچار مشکل کرده است
درحالی‌که واکسیناسیون به سرعت در اسفراین انجام می‌شود کسانی که دوز اول خود را واکسن برکت زده‌اند درمانده شده‌اند زیرا موعد تزریق دوز دوم بسیاری از آنان گذشته و واکسنی برای تزریق نیست. مردمی که خودشان برکت را انتخاب کرده‌اند و اکنون برای دوز دوم معطل واکسن هستند. مسئولان هم پاسخ روشنی نمی‌دهند.
ایلدری از اسفراین

  چکاپ سالانه اجباری شود
حالا که میلیون‌ها ایرانی واکسینه شده‌اند مشخص می‌شود اگر قرار باشد کاری انجام گیرد، ‌انجام خواهد شد. با همین نگاه بسیار عالی می‌شود اگر وزارت بهداشت امکان انجام ابتدایی‌ترین چکاپ‌های سالانه را فراهم کند تا مشکلات شناسایی و هزینه کردن برای بیماری و نیز تبعات بعدی آن به حداقل برسد.
عاصمی از تهران 

   افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کمکی به آنها نمی‌کند
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و حتی شاغلان به هیچ درد آنها نمی‌خورد، ‌زیرا قبل از کمترین افزایش، قیمت‌ها در تمام بخش‌ها افزایش یافته است و آنها با حقوق دریافتی خود تنها چند روز می‌توانند زندگی کنند تازه اگر اجاره خانه نداشته باشند. مسئولان اگر مشکل گرانی را حل کنند نیاز به افزایش و تسهیلات و غیره نیست.
محمودی از کرج

  عرضه نان‌های بسیار بی‌کیفیت در اصفهان
هر روز از کیفیت و کمیت نان در اصفهان کاسته می‌شود. این موضوع در انواع مختلف نان مشاهده می‌شود و مشکل نان خاصی نیست. همه اینها در حالی است که قیمت نان در یک‌سال گذشته چندبار گران شده که خود موضوع گرانی برای نارضایتی مردم کافی‌است تا چه رسد به آنکه از کیفیت و کمیت هم خبری نباشد.
بلیغیان از اصفهان

  فیلم‌ها و مستندهای صداوسیما در ‌شأن دفاع‌مقدس نیست
صدا و سیما فیلم‌ها و مستندهای جذابی برای هفته دفاع‌مقدس ندارد و با تکراری بودن و پخش چندصدباره فیلم‌ها و سریال‌ها حرف جذابی در این حوزه ندارد. درحالی‌که خاطرات رزمندگان، بررسی عملیات‌ها، مصاحبه با خانواده‌های جنگ‌زده می‌تواند تبدیل به بهترین فیلم‌ها و مستندهای صداوسیما شود. اما این سازمان روی دور تکرار حرکت می‌کند که طبیعتا مخاطب را دلزده می‌کند و اینگونه نمی‌توان برای حفظ ارزش‌های دفاع‌مقدس مستحکم قدم برداشت.
اعتمادی از تهران

   ‌زباله‌های قروه از حاشیه روستای شیخ جعفر به رودخانه رسید
شهرداری قروه سال‌هاست که پروژه ساماندهی زباله‌های این شهرستان را به سرانجام نرسانده و زباله‌ها همچنان در حاشیه روستای شیخ‌جعفر دپو شده است. پس از اعتراض ساکنان این روستا و مناطق اطراف آن زباله‌های قروه در حاشیه رودخانه جنیان که جزو مناطق کوهستانی است، دفن می‌شود و اصلا توجهی نمی‌شود که آلودگی آب رودخانه چه تبعاتی برای مردم و محیط‌زیست دارد. درحال حاضر روزانه ده‌ها تن زباله در حاشیه روستای دیوزند در نزدیکی قروه دپو می‌شود. این در حالی است که بزرگ‌ترین تجهیزات کارخانه بازیافت را شهرداری خریداری و بدون استفاده رها کرده است.
ساکنان قروه 

  ثبات قیمت با افزایش روزانه، شدنی نیست
با افزایش روزانه و هفتگی و چند باره قیمت‌ها، صحبت از تثبیت قیمت‌ها دست انداختن مردم است. اول باید قیمت‌ها به حد تعادل برسد و بعد برای تثبیت آن تلاش کنند. وقتی قیمت‌ها ساعتی بالا و پایین می‌شود چگونه می‌خواهند آن را تثبیت کنند. نجابت مردم ایران در این موضوع باعث نشود که مسئولان در کنترل قیمت‌ها کوتاهی کنند.
جنابی از تهران 

  بخش تنفسی بیمارستان غرضی اصفهان شلوغ و کثیف است
بخش تنفسی درمانگاه بیمارستان فوق تخصصی دکتر غرضی اصفهان برای بیماران سرپایی که اغلب کرونایی هستند، بسیار شلوغ و کثیف و پرازدحام است و فقط با یک پزشک عمومی و یک متخصص داخلی اداره می‌شود که برای چنین جمعیتی با وجود بیماری کرونا واقعاً کم و از نظر مسری بودن و پذیرش بیمار جدید بسیار خطرناک است.
محمود از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید