• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 3 مهر 1400
کد مطلب : 141485
+
-

با مردم/ تامین‌اجتماعی، حقوق بازماندگان متوفیان را 6‌ماه بعداز فوت پرداخت می‌کند


متأسفانه تامین اجتماعی در قانونی که مشخص نیست به چه مصوبه یا بخشنامه‌ای استناد می‌کند، حقوق بازماندگان متوفیان را که مشمول دریافت حقوق وی هستند 6‌ماه بعد پرداخت می‌کند. همسر من چند‌ماه قبل بر اثر کرونا فوت کرده و من با وجود 3 فرزند کوچک هنوز نتوانسته‌ام نخستین حقوق بعد از فوت همسرم را دریافت کنم که این موضوع بسیار آزار‌دهنده است. مسئولانی که اجرای این قانون را شروع کرده‌اند لحظه‌ای فکر کنند که یک زن تنها با 3فرزند کوچک در این 6‌ماه چه باید بکند؟
ایمانی از تهران

   آبداران آبفار خوزستان؛ محروم از حقوق و مزایای اصولی
آبداران آبفای خوزستان (آبفار سابق) چندین سال است که به‌صورت پیمانکاری کار می‌کنند و بارها مقرر شده تصمیمی برای تبدیل وضعیت آنها صورت گیرد ولی تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی درخصوص تبدیل وضعیت این قشر گرفته نشده و به‌نظر می‌رسد دغدغه‌ای جهت رفع این مشکل وجود ندارد و به تازگی شنیده شده که قرار است در قرارداد جدید با آنها به‌صورت عمرانی قرارداد ببندند؛ یعنی حقوق و مزایای نیروی آبدار از محل بودجه عمرانی تأمین شود و به این ترتیب نیرو باید منتظر بماند تا یک طرح عمرانی (واگذاری خط آبرسانی و...) مصوب شود و از محل اعتبار این طرح حقوق پرداخت شود که در این صورت ممکن است حقوق بعد از 3‌ماه واریز شود و البته تاکنون هم قرارداد جدیدی بسته نشده و از خرداد سال1400 بیمه و حقوق آبداران پرداخت نشده است.

   سرعت واکسیناسیون در مازندران بسیار کند است
درحالی‌که واکسیناسیون در تمام سنین در کشور در حال انجام است و مازندران هم استان بزرگی است، سرعت واکسیناسیون در این استان بسیار کند است. درحالی‌که وزیر بهداشت اعلام می‌کند در کل کشور محدودیتی نداریم چرا به سرعت‌بخشی واکسیناسیون در مازندران توجهی نمی‌شود؟
نوری از سوادکوه

    تقاطع ناموری در لشکرک فاقد سرعت‌گیر است
تقاطع ناموری در لشکرک فاقد سرعت‌گیر است و این موضوع باعث حوادث تلخ و ناگواری می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم فکری به حال این موضوع بکنند و با نصب سرعت‌گیر از حوادث بکاهند.
صناعی از تهران

   زیرگذرکمربندی خرمدره نیمه‌کاره رها شده است
زیرگذر کمربندی شهر خرمدره در استان زنجان سال‌هاست به حال خود رها شده است، درحالی‌که تکمیل این زیرگذر می‌تواند تردد در این مسیر را بسیار روان و ایمن کند. از شهرداری و راه و شهرسازی تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل این زیرگذر اقدام کنند.
عمادی از خرمدره 

   توصیه به نصب پمپ آب در منزل از سوی آبفا بعید است
بعد از آنکه به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف، فشار آب را در منطقه کاهش دادند آپارتمان‌های 3طبقه به بالا با آب بسیار کم‌فشار مواجه شدند. وقتی برای طرح مشکل به اداره آب و فاضلاب مراجعه کردیم عنوان می‌کنند برای ساختمان‌های 3طبقه به بالا باید پمپ آب نصب کنید. آیا این درست است که اداره آب توصیه به این کار بکند که هم باعث مصرف بیشتر آب می‌شود و هم عامل مصرف بیشتر برق خواهد بود. این چه هزینه‌ای است که به مردم تحمیل می‌کنند؟
خوشنام از تهران

   اداره برق ساری بدون رویت کنتور، قبض برق صادر می‌کند
اداره برق‌ ساری بدون نگاه کردن کنتورها قبض برق صادر می‌کند. بر همین اساس 465هزار تومان پول برق برای من آمده است. وقتی مراجعه کردم که این رقم نمی‌تواند درست باشد می‌گویند کنتور شما خراب است درحالی‌که کنتور سالم است و کافی است ماموری برای رویت آن مراجعه کند.
امتیازیان از ساری 

    مسئولان فکری برای متروی پیشوا و ورامین بکنند
درحالی‌که اقشار کمتر برخوردار و ضعیف در پیشوا و ورامین ساکن هستند و مترو وسیله نقلیه ایمن و ارزانی است چرا مسئولان این امکان را به پیشوا و ورامین نمی‌آورند که مردم همگی از آن بهره‌مند شوند؟
مرادی از پیشوای ورامین
 
   9200نفر؛ 18سال منتظر تحویل زمین در ماهدشت
۱۸سال پیش تعداد قابل‌توجهی از مردم که اغلب هم جانباز و از خانواده شهدای گرانقدر هستند اقدام به خرید زمین از شرکت سنگرسازان نور در اراضی ماهدشت کرج کردند. مسئولان شرکت سازنده در آن زمان در وزارت جهادکشاورزی کار می‌کردند و از آن طریق و به‌واسطه اعتماد مردم به آن نهاد اقدام به فروش زمین‌های ماهدشت کرج کردند. شرکت متعهد شده بود در ازای مبلغ حدودا 2میلیون تومان به خریداران ۲۰۰متر زمین واگذار کند. در آن سال زمین‌ها را به ۹۲۰۰نفر فروختند و اکنون پس از ۱۸سال هنوز هیچ‌گونه زمینی را به ما نداده‌اند. اکنون با گذشت نزدیک به 2دهه هر ساله شرکت با دادن اطلاعیه‌های متعدد ادعا می‌کند که می‌خواهد زمین به خریداران بدهد اما هنوز نداده‌ است.
مالباختگان شرکت سنگرسازان نورماهدشت

این خبر را به اشتراک بگذارید