• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 1 مهر 1400
کد مطلب : 141347
+
-

گرینویچ/ جهانگردی با اسب در 80سالگی


جهانگردی که سالانه هزارکیلومتر از این کره‌خاکی را زیر پایش می‌گذارد، به‌دلیل 3 ویژگی مهم به شهرت رسید. جین‌دوتچین، اهل هکسام نورث‌آمبرلند انگلستان 80ساله، جهانگرد و مهم‌تر از همه اسب‌سوار است. یعنی از سال1972 میلادی با اسب و سگ‌اش راهی سفر شده و اکنون به معنی واقعی دنیادیده است. جین در گفت‌وگو با  STV News اسکاتلند گفت: «مادرم از اسب‌های دیگرم مراقبت می‌کرد، اما او تمایلی به نگهداری از اسب نر من «هافلینگر» نداشت؛ بنابراین تصمیم گرفتم تا او را برای دیدن یکی از دوستانش که در حدود ۴۸۰کیلومتری از ما بود، به سامرست برسانم. بسته به شرایط آب و هوایی می‌توانم چند مسیر متفاوت را انتخاب کنم.»

اخراج به‌دلیل ماسک زدن

زوج آمریکایی وقتی وارد رستورانی در دالاس آمریکا شدند، تصورش را هم نمی‌کردند که به‌خاطر ماسک‌زدن از رستوران اخراج شوند. به گزارش سی‌ان‌ان، ناتالی‌وستر و لوپز‌گوررو دراین‌باره می‌گویند: از آنجا که تا رسیدن غذا ما ماسک را از صورت خود برنداشتیم، یکی از گارسون‌ها به ما گفت که مدیر این رستوران اعتقادی به ماسک ندارد. اما ما که به‌دلیل نقص ایمنی فرزند خردسال مان مجبور بودیم از ماسک استفاده کنیم، حاضر به برداشتن آن نشدیم، آنها هم ما را به بیرون از رستوران راهنمایی کردند. اکنون پلیس در حال پیگیری این کار غیرقانونی مدیر رستوران است.

عاقبت برداشتن خودروی مجانی

مردی در آمریکا پس از اینکه تابلوی مجانی را روی یک خودرو دید، سوئیچ را چرخاند و با این خودروی مجانی به‌راه افتاد، اما هنگامی که پلیس منطقه کوپیا واقع در می‌سی‌سی‌پی آمریکا او را متوقف کرد، متوجه شد که یک جسد در صندوق عقب خودرو وجود دارد. جسد به سرعت شناسایی و مشخص شد که متعلق به مردی 34ساله به نام آنتونی مک‌کریلیز بوده و به‌طور حتم به قتل رسیده است. به‌گزارش پیپل،‌ با اینکه پلیس، راننده تطمیع شده را از فهرست مظنونان خط زده است، اما او هنوز حق خارج شدن از شهر را ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید