• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 28 شهریور 1400
کد مطلب : 140888
+
-

در شهر/ شکسته شدن رکورد واکسیناسیون در سوله‌های مدیریت بحران

مجموع واکسن‌های تزریق شده در پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران به یک‌میلیون‌و200هزار و 110دوز واکسن رسید. رکورد واکسیناسیون کرونا طی یک روز در پایگاه مدیریت بحران دماوند با 3500دوز واکسن کرونا شکسته شد.
 به گزارش همشهری، در نشست ادواری دبیران ستادهای مدیریت بحران مناطق 22گانه شهر تهران که با حضور علی نصیری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، معاونان و مدیران سازمان و جمعی از دبیران پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران برگزار شد، گزارشی از روند بازدیدهای دوره‌ای از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران و روند انجام واکسیناسیون در پایگاه‌ها ارائه شد.
 براساس این گزارش، تاکنون بیش از یک‌میلیون‌و200هزار و 110دوز واکسن در 24پایگاه مدیریت بحران تزریق شده است و پایگاه‌های مدیریت بحران فتح، انبار نفت، دماوند، بریانک، سازمان برنامه جنوبی و ایرانشهر به‌ترتیب بیشترین آمار واکسیناسیون را داشته‌اند.
همچنین پایگاه‌های مدیریت بحران دماوند، انبار نفت، اشراق، بعثت و بریانک رکورد بیشترین تزریق واکسن در یک روز را ثبت کرده‌اند.

   ارائه طرح کاپ در وبینار بین‌المللی سئول
طرح کاپ (کاهش پسماند) به دعوت کلانشهر سئول، متروپلیس و UCLG در رویدادی جهانی با محوریت تاب‌آوری شهری ارائه شد.
 به گزارش همشهری، این رویداد آنلاین جهانی با هدف ارائه طرح‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات با همکاری UCLG، Metropolis و UCLG-ASPAC برگزار شده است. بدین‌ترتیب، این تجربه از سوی صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان یک تجربه موفق، مبتکرانه و شایان توجه که می‌تواند با توسعه ظرفیت‌های شهری زمینه‌ای برای ایجاد شهری پایدار و تاب‌آور فراهم کند، ارائه شد و مورد توجه قرار گرفت. پیش‌تر سیاستگذاری‌ها و اقدامات طرح کاپ به‌عنوان یکی از 413پروژه برتر مدیریت شهری در وب‌سایت رسمی سازمان جهانی متروپلیس منتشر شده بود. همچنین گزارش طرح کاپ روی صفحه Community News و News Feed و صفحه اصلی متروپلیس و همچنین توییتر در تیتر اول قرار گرفت و به‌دلیل چند وجهی بودن پروژه و اینکه اهداف چندگانه‌ای از طرح توسعه پایدار را پوشش می‌دهد، برای ارائه به این وبینار و برنامه آموزشی دعوت شده است.
سازمان جهانی متروپلیس به‌عنوان انجمن جهانی شهرهای بزرگ و کلانشهرها، مرکز و بستری برای ارتباط و به اشتراک گذاشتن تجربیات محلی و جهانی فراهم می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید