• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 9 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14070
+
-

ریزنویس

    پیمان حسین محسنی،  شهردار منطقه‌12 تهران: این منطقه به‌عنوان یک پیشرو در نهضت ایمن‌سازی‌ پلاک‌های ناایمن شروع به‌کار کرده است. بزرگ‌ترین هدفمان برای سال 97نگهداری از پلاک‌های تاریخی و دعوت از سرمایه‌گذاران برای فعالیت بافت فرسوده است. (همشهری)

   حجت میرزایی،  معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران: در 6‌ماه اخیر در سامانه شفافیت ۳۱۰ قرارداد بالای یک میلیارد تومان منتشر شده است که ۸۰ قرارداد آن بدون مناقصه بسته شده و البته پیمانکارها متعدد بوده‌اند. این سامانه،  اطلاعات را شفاف می‌کند و در نخستین مرحله به ما این اجازه را می‌دهد که به‌عنوان شهرداری یا مدیریت شهری،  در این فرایند بازنگری کنیم و ببینیم آیا این رویه که ۸۰ قرارداد بدون مناقصه بسته شود درست بوده یا خیر و آیا همین رویه باید ادامه پیدا کند یا بازنگری شود. (ایلنا)

   محسن اسدی،  شهردار منطقه 5تهران: پل تاریخی کن که در دوران قاجار روی رودخانه کن احداث شد،  با تلاش و تعامل شهرداری منطقه 5و سازمان میراث فرهنگی و سازمان گردشگری با شماره 31927به ثبت ملی رسید. (همشهری)

    ابوالفضل رفیع،  مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،  به‌منظور رفاه حال شهروندان اتوبوس دیابت به‌مدت 10روز در محل نمایشگاه کتاب مستقر می‌شود. برپایی غرفه ارائه خدمات سلامت شامل مشاوره پزشکی و روانشناسی و هماهنگی برای ارائه خدمات مطلوب به افراد دارای معلولیت از دیگر برنامه‌هایی است که در طول برگزاری نمایشگاه انجام می‌شود. (شهرنوشت)

   غلامحسین تابش‌فر،  معاون برنامه‌ریزی،  توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر: پیش‌بینی می‌شود با توجه به استقبال گسترده اهالی کتاب از دریافت بن کارت به واسطه اجرایی شدن طرح استفاده از کارت ملی هوشمند،  امسال تعداد کل بن‌کارت‌های فیزیکی به نسبت سال گذشته کاهش یابد. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :