• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 25 شهریور 1400
کد مطلب : 140663
+
-

نکته بازی/ما از شما انتظاری نداریم


گزارش بازی پرسپولیس برعهده محمد سیانکی بود و او تا جایی که می‌توانست زهرش را به مخاطبان ریخت. اوج کار سیانکی اما منتقل کردن استقلال تاجیکستان به همه کشورهای آسیای میانه بود؛ از ترکمنستان تا ازبکستان و... گزارشگر محترم بارها و بارها این اشتباه را مرتکب شد و نهایتا در توجیه مسئله گفت: «تیم‌های ما تا به حال به دفعات با نمایندگان ترکمنستان، ازبکستان و... مصاف داده‌اند، اما این نخستین‌بار است که شاهد بازی با تیم تاجیکی هستیم و به همین دلیل گفتن نام این تیم برای ما راحت نیست.» آقا اصولا گفتن بقیه چیزها هم برای شما راحت نیست. ما در این سال‌ها عادت کرده‌ایم مطالب درست در دهان شما نچرخد. قحطی گزارشگر است که ناچاریم مخاطب خاموش هنرمندی شما عزیزان باشیم. بی‌خیال!


لابد کار دارد
فرهاد مجیدی در اوج نقل‌وانتقالات استقلال راهی امارات شد تا این رفتار او دستمایه مناقشات زیادی شود. آن زمان البته گروهی از مدافعان سرمربی استقلال به سرعت وارد گود شدند و گفتند فرهاد برای چک کردن امکانات امارات به‌منظور میزبانی بهتر از الهلال راهی این کشور شده و کارش خیلی هم ارزشمند بوده است؛ انگار نخستین بار بود تیمی از ایران به امارات می‌رفت و مجیدی حتما باید همه‌‌چیز را به چشم می‌دید. حالا اما در پایان بازی استقلال و الهلال که منجر به حذف نماینده کشورمان از لیگ قهرمانان شده، مجیدی بار دیگر با تأخیر به ایران برگشته تا همان بحث چند هفته پیش تکرار شود. خب البته چیزی نیست؛ لابد دارد امکانات امارات را برای مسابقات احتمالی در فصول بعد چک می‌کند. بد به دل‌تان راه ندهید!


به پرسپولیس کمک نمی‌کنی
جنجالی‌ترین واکنش را به شکست استقلال برابر الهلال، کنعانی‌زادگان نشان داد. مدافع پیشین پرسپولیس بلافاصله بعد از پایان بازی، ادعای آبی‌ها در مورد تخصص آسیایی‌شان را به سخره گرفت و محل بحث شد. بارها توضیح داده شده که مسابقات ملی و باشگاهی فضای متفاوتی دارند و در حوزه باشگاهی نمی‌توان انتظار همدلی عمومی داشت. این وسط کنعانی هم مدت‌هاست مسیرش را مشخص کرده است. به هر حال او از رادیکال‌ترین انواع کل‌کل، لذت می‌برد و کاری‌اش هم نمی‌شود کرد. فقط خواستیم یادآوری کنیم این کارهای مدافع ایرانی الاهلی قطر هیچ کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. این رویکرد تنها باعث می‌شود هواداران استقلال با خشم بیشتر منتظر ناکامی‌های رقیب سنتی و تلافی کری‌خوانی‌های کنعانی باشند. اگر آرامش پرسپولیس را می‌خواهی، دست از این خودنمایی‌ها بکش.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید