• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 24 شهریور 1400
کد مطلب : 140607
+
-

با مردم/ اشتباهات دست‌نویس کارت‌های واکسن اصلاح شود


متأسفانه به‌علت ازدحام مردم و فشار کاری زیاد روی افرادی که زحمت می‌کشند و کارهای واکسیناسیون را انجام می‌دهند، برخی اوقات مشخصات افراد یا نوبت واکسیناسیون‌شان اشتباه ثبت و درج می‌شود که این موضوع، هنگام خروج از کشور و یا ورود به کشورهای دیگر، موجب دردسر و گرفتاری می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم ضمن رسیدگی به این امر نسبت به تصحیح این موارد اقدام کنند. 
نامدار از تهران

  جاده «پل‌سفید» باید دوخطه شود
تنها قسمت تک‌خط جاده فیروزکوه «پل سفید» است که هنوز اقدامی برای دوخطه‌کردن آن، صورت نگرفته و اغلب در این مکان شاهد ترافیک و برخی اوقات تصادف هستیم. با توجه به پرتردد بودن این مسیر، از وزارت راه درخواست داریم تا هرچه زودتر نسبت به دوخطه‌کردن آن اقدام کنند. 
بهرامی از قائمشهر

  هزینه‌های دامپزشکی سقف ندارند؟
متأسفانه رقم ویزیت‌های دامپزشکی سقف ندارند و گاهی مجبور می‌شویم از کنار درد حیوانی بی‌تفاوت بگذریم.
کلاهدوز از تهران 

   قیمت نان دوبرابر شده و کمیت و کیفیتش یک‌سوم قبل 
اکنون که قیمت نان بیش از دوبرابر نسبت به سال گذشته و حدود ده‌برابر سال‌های نه‌چندان دور گذشته گران‌تر شده، دیگر چه دلیل و بهانه‌ای برای کوچک‌تر و کمترشدن وزن نان و کاهش کیفیت و وجود ناخالصی نان در اصفهان و دیگر شهرهای کشور وجود دارد؟
محمود بلیغیان از اصفهان

  جلوی فعالیت استخرهای قانون‌شکن را بگیرند
عده‌ای که تحت عنوان آشپز در مطبخ‌ها و رستوران‌ها فعالیت می‌کردند، حدود دوسال است که بیکار هستند و جز در مواردی خاص و با درآمد بسیار ناچیز فعالیتی نداشته‌ایم، بسیاری مربیان شنا و ناجی غریق‌ها هم تعطیل هستند. این در حالی است که برخی استخرها حتی یک روز تعطیل نکرده‌اند. چند نفر دیگر باید قربانی شوند تا جلوی فعالیت‌های عمومی آسیب‌رسان به سلامت عمومی گرفته شود؟
حسین‌پور از تهرانسر

   نمونه‌گیری شریانی در رشت توسط غیرحرفه‌ای‌ها انجام می‌شود
در بیمارستان 17شهریور رشت تمام نمونه‌گیری‌های شریانی به‌صورت غیرحرفه‌ای انجام می‌شود که این موضوع در مورد کودکان بسیار آزاردهنده و خطرناک است. اغلب شاغلان در بخش نمونه‌گیری این بیمارستان نیروهای غیرعلوم آزمایشگاهی و حتی دیپلمه هستند که در مورد آناتومی بدن چیز زیادی نمی‌دانند. چرا نسبت به آزار کمتر بیماران کوتاهی می‌کنند!
سارا از رشت

   مسئولان، مشکلات بورس را ریشه‌ای حل کنند
قطعی‌های مداوم کارگزاری‌ها، عرضه‌های اولیه گران‌قیمت و افت ارزش معاملات تا کجا ادامه خواهد داشت؟ اکنون یک‌سال و اندی است که سرمایه‌های مردم در بورس نابود شده و تنها امیدمان مسئولان جدید هستند که شاید به این وضع پایان دهند. لطفا مسئولان به داد سهامداران بورس برسند و مشکلات را ریشه‌ای حل کنند.
عبدی از تهران

  برای وام مسکن به کجا مراجعه کنیم که جواب منفی نشنویم
از صاحبخانه جواب منفی شنیدن کافی نیست که حالا وقتی با دلخوشی خبر پرداخت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها مراجعه می‌کنیم، آنها می‌گویند که خبری از وام نیست یا اصلا بودجه‌ای برای این وام ندارند؟
احمدعلی مغی از تالش

  حفظ فضاهای سبز، اولویت مسئولان باشد
به‌عنوان شهروند تهرانی بیشترین توقعی که از مسئولان شهری جدید دارم حفظ فضاهای سبز شهر و افزایش سرانه فضای سبز کلانشهر تهران است که قطعا بخشی از آن با جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و بدون مجوز و غیرضروری میسر می‌شود.
کارورز از تهران 

   جلوی انباشت زباله در دشت سجزی اصفهان را بگیرند
چندسال قبل قرار بود برای مدتی زباله‌ها در 3کیلومتری شهر سجزی کنار خط راه‌آهن در زمین‌های خالی انباشته و بعد از 2ماه تخلیه شوند. اکنون 2سال است که در این مکان زباله‌های بیمارستانی و کرونایی تخلیه می‌شود و به‌همین عنوان دفن یا زباله سوزی در مورد آنها صورت نمی‌گیرد. این در حالی است که در محدوده تخلیه این زباله‌ها کشاورزی انجام می‌شود که همگی با چاه و قنات است و احتمال نفوذ شیرابه‌ها به آب وجود دارد و چه‌بسا تاکنون این اتفاق افتاده است. از طرفی سرعت باد در این محدوده زیاد است و زباله‌ها در مسیر باد تخلیه می‌شوند و ساکنان مناطق نقی‌آباد، امام‌خمینی(ره)، مزرعه نو، سجزی و هفت‌آباد که شغل همه‌شان کشاورزی است، در معرض انواع بیماری‌ها قرار گرفته‌اند. از مسئولان مصرانه تقاضا داریم فکری برای حل این معضل بکنند قبل از آنکه تبدیل به بحران شود.
مقدمی از شهر سجزی شرق اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید