• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 9 شهریور 1400
کد مطلب : 139259
+
-

با مردم/ اغلب مراکز تزریق واکسن بی‌نظم بوده و کانون شیوع کرونا هستند


اغلب مراکز تزریق واکسن در تهران بسیار شلوغ و بی‌نظم هستند و حتی با وجود ثبت‌نام و داشتن پیامک، برای تزریق واکسن باید یک روز کامل در محیط بسیار شلوغ و غیربهداشتی وقت گذاشت. به‌نظر می‌رسد این مراکز به‌خصوص آنها که در فضاهای سربسته هستند خود عامل شیوع کرونا باشند. لطفا فکری بشود.
مقدم از تهران

  چرا با وجودآمار بالای مرگ‌ومیر راه‌ها باز است
چرا آن زمانی که آمار فوتی‌ها زیر 30نفر بود تمام راه‌های اصلی و جاهای شلوغ مثل پارک‌ها، مساجد، آرامستان‌ها و جاده‌های ورودی شهرها بسته بود ولی اکنون که مرگ‌ومیر بیداد می‌کند همه‌جا باز است؟
شیخ رحیم‌خانی از دزفول

  در خیایان زمزم، میدان تره‌بار ایجاد شود
از سازمان میادین تره‌بار و میوه تهران تقاضا داریم نسبت به ایجاد یک میدان تره‌بار و میوه در خیایان زمزم واقع در منطقه17 شهرداری اقدام کند. این خیابان به‌خصوص تا پاسگاه نعمت‌آباد هیچ میدان تره‌باری ندارد و با توجه به قیمت‌های مناسب میادین تره‌بار و نیز سطح مالی زندگی مردم منطقه17 ضرورت احداث چنین مکانی بیشتر احداث می‌شود.
رنجبر از تهران

  صدور اسناد برای اراضی حاشیه شهرها جدی گرفته نمی‌شود
زمین‌های واقع در حومه شهرها که در محدوده روستاهای نزدیک به شهرها قرار گرفته‌اند و از سال1352 از دولت وقت برگ رسمی بنچاق دریافت کرده‌اند، اکثرا دارای مالکین متعدد خانوادگی هستند. متأسفانه این قبیل اراضی که کم هم نیستند به محلی برای سوداگری دلالان و سودجویان تبدیل شده و به‌دلیل مشکلات محیط‌زیستی کشور و اهمیت منابع آبی، خاکی و گیاهی کشور، لزوم نظارت و شفافیت بر شیوه بهره‌برداری از اراضی مذکور احساس می‌شود. توقع می‌رود قوه قضاییه در حرکتی جهادی اسناد و مدارک لازم را از مالکین مذکور دریافت و فرایند صدور اسناد را به تفکیک افراد به جریان اندازد تا سوءاستفاده از تغییر کاربری مسدود شده و روال مالکیت اراضی حومه شهرها مورد نظارت و توجه جدی قرار گیرد.
فرشید محمدی از سنندج

  شهر پرند، نیازمند اتوبوس درون‌شهری است
شهر پرند با جمعیتی که هر روز بر میزان آن افزوده می‌شود نیازمند خطوط اتوبوسرانی است. هم‌اکنون در نبود اتوبوس درون‌شهری مسافرکش‌های شخصی گاهی تا 6برابر قیمت کرایه می‌گیرند که برای قشر کم‌درآمد ساکن در این منطقه واقعا سنگین است.
ابوطالبی از پرند

  زمین‌های متروک تهران استفاده بهینه شوند
حدفاصل اتوبان بعثت شرق تا اتوبان امام‌علی، قطعه زمینی هست که سال‌هاست متروکه مانده است. پیشنهاد می‌کنم این قطعه زمین یا به فضای سبز بدل شود یا با کاشت یونجه، دامداران بتوانند از آن برای تغذیه احشام خود استفاده کنند. در این صورت حتی اگر مالک شخصی هم داشته باشد در زمان تقاضای او به‌سادگی قابل استرداد است.
عابدی از تهران

  سرقت در کمالشهر بیداد می‌کند
کمالشهر یکی از شهرهای اطراف کرج است که در سال‌های اخیر به‌واسطه گرانی مسکن در کلانشهر کرج، بسیار شلوغ و پرجمعیت شده است، درحالی‌که تعداد پاسگاه و نیروی انتظامی و امنیتی آن همچنان متناسب با یک شهر چندده هزار نفری است. این روزها در کمالشهر سرقت بیداد می‌کند؛ به‌عنوان نمونه در روز روشن دینام کولرهای مجتمع مسکونی قائم را دزدیدند و تاکنون هم اثری از سارقان پیدا نشده است. این در حالی است که شرایط اقتصادی کنونی فشار زیادی برای تهیه مجدد این دینام‌ها به مالباختگان وارد می‌کند. تقاضای تامین نیروی انتظامی و برخورد جدی با سارقان را داریم.
خوشدل از کمالشهر

  خودروهایی که در مسیر دوچرخه پارک می‌کنند جریمه شوند
از شهرداری و راهنمایی‌ورانندگی اندیشه شهریار تقاضا داریم با رانندگانی که در مسیر دوچرخه در فاز3 اندیشه پارک می‌کنند برخورد قانونی کند تا رانندگان دست از این تفکر که مسیر دوچرخه پارکینگ است بردارند. نصب تابلوهای پارک ممنوع نیز حتما مؤثر است.
شهروند از اندیشه شهریار

  مصرف مواد‌مخدر در جامعه بسیار نگران‌کننده‌تر از قبل است
به‌رغم همه گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی مواد‌مخدر به‌سادگی در دسترس است و عده قابل‌توجهی به‌دلیل بیکاری و آشفتگی‌ها به مصرف مواد‌مخدر رو آورده‌اند. در زمان رژیم طاغوتی گذشته که تکلیف مشخص بود ولی سؤال این است که به‌رغم موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در برخورد با مواد‌مخدر و رتبه‌هایی که در سطح جهانی به‌واسطه مبارزه با مواد‌مخدر کسب می‌کند چرا این مواد به وفور در دسترس است. درست است که جمعیت چندین برابر شده اما مواد هم به همان میزان افزایش یافته است و باید ریشه این موضوع بررسی و خشک شود.
بابایی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید