• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 9 شهریور 1400
کد مطلب : 139258
+
-

اسیدپاشی به مأءمور پلیس برای فرار از دستگیری


سارق مسلح وقتی خود را در یک‌قدمی دستگیری دید، اقدام به اسیدپاشی به سمت مأموران پلیس کرد اما سرانجام با شلیک گلوله دستگیر شد.
به گزارش همشهری، بامداد دیروز هشتم شهریورماه، مأموران کلانتری113 بازار در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که دیدند فردی در حال سرقت و زورگیری است.
دزد بی‌رحم، طعمه‌اش را گیر انداخته و با زخمی‌کردن وی قصد سرقت اموال او را داشت. مأموران با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شدند تا سارق خشن را دستگیر کنند. اما سارق زورگیر که دست مالباخته را با چاقو زخمی کرده و در مرحله آخر نقشه سرقت خود بود، با دیدن ماموران، نقشه‌اش نافرجام ماند و چاره‌ای جز فرار ندید. مأموران به تعقیب سارق فراری پرداختند و او را در کوچه‌ای بن‌بست گیر انداختند. مرد جوان گرفتار شده و راهی برای فرار نداشت. در این شرایط یک بطری از جیبش بیرون کشید و آن را به سمت مأموران گرفت. به ‌نظر می‌رسید محتویات بطری اسید باشد و سارق جوان آن را به سمت افسر گشت و دیگر مأمور کلانتری113 بازار گرفته و در یک چشم برهم‌زدن اسید را به روی آنها پاشید تا از دستشان فرار کند.
سارق همزمان با پاشیدن اسید به سمت مأموران، پا به فرار گذاشت و دو مأمور که بر اثر ریخته‌شدن اسید روی دست و پایشان مصدوم شده بودند، تصمیم گرفتند با وجود وضعیتی که داشتند مانع فرار زورگیر اسیدپاش شوند.
یکی از مأموران اسلحه‌اش را بیرون کشید و بعد از چندبار اخطار آن را به سمت متهمی که در حال فرار بود گرفت و با شلیک گلوله به پای وی به فرارش پایان داد. وقتی گلوله به پای سارق اسیدپاش اصابت کرد او نقش زمین شد و مأموران در آن لحظه موفق به دستگیری وی شدند. این درحالی بود که در بازرسی از سارق، یک اسلحه کلت کمری به همراه 15فشنگ و یک چاقو نیز کشف شد. در ادامه مأموران به تحقیق از مالباخته پرداختند. او گفت سارق با تهدید، قصد سرقت موبایلش را داشته اما او سعی در مقاومت داشته که سارق با چاقو زخمی‌اش کرده و همان لحظه مأموران رسیدند و فرشته نجات او شدند.
به‌گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران، عکس‌العمل بموقع مأموران پلیس، فرصت استفاده از سلاح را به سارق مسلح نداد. وی در ادامه گفت: دو مأمور پلیس نیز که به‌صورت جزئی مصدوم شده بودند، برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند و تحقیقات از متهم دستگیرشده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید