• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 7 شهریور 1400
کد مطلب : 139025
+
-

با مردم/ بوستان یگانه در مرزداران به حال خود رها شده است


بوستان «یگانه» شرقی واقع در خیابان بهار در مرزداران، مدت‌هاست که به حال خود رها شده‌ است؛ نه از مبلمان مناسبی برخوردار است و نه به موقع نظافت و رسیدگی می‌شود. از طرفی هم، محل تجمع معتادان و آدم‌های خلافکار شده که آرامش و امنیت اهالی محل را سلب کرده‌اند. از شهرداری منطقه درخواست نظارت و پیگیری داریم.
یوسفی از تهران

  پرسنل حمل‌ونقل یاسوج؛ 10‌ماه بدون حقوق
50نفر از پرسنل سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج که از 14سال قبل در پست‌های گشت بازرسی تاکسیرانی، حوزه بار، اتوبوسرانی و ترمینال مسافربری شهید قرنی و نیروی اداری سازمان مشغول به‌کار هستند، 10‌ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند. بیش‌از 20بار به شهرداری، حراست و فرمانداری مراجعه کرده و طرح مشکل کرده‌ایم اما با وعده‌های غیرمنطقی حاضر به پرداخت حقوق نیروهای شرکت نیستند. مسئولان این وضع برخوردهای بسیار زننده‌ای با معترضان دارند و ما از ترس اخراج جرأت اعتراض نداریم. همه این 50نفر دارای فرزند و مستأجر هستند. لطفا مسئولان صدای ما را بشنوند.
نیروهای شرکتی سازمان حمل‌ونقل شهرداری یاسوج 

  صداوسیما فیلم‌های ایرانی پخش کند
مدتی است که تمامی کانال‌ها، فیلم‌های خارجی پخش می‌کنند. این در حالی است که ما فیلم‌های ایرانی بسیار خوب و پرمحتوایی داریم که با فرهنگ و سنت ما همخوانی دارند و جوایزی هم در سطح بین‌المللی کسب کرده‌اند. بهتر است مسئولان صدا‌و‌سیما به این نکته توجه بیشتری نشان دهند.
گودرزی از تهران

  صدور قبض‌های آب چندمیلیونی برای روستاییان منوجان
منوجان یکی از شهرستان‌های کمتر برخوردار استان کرمان است که روستاهای بسیاری دارد که به تازگی به شبکه آب پیوسته‌اند و البته هنوز آب ندارند! در روستای سکنان منوجان قبض‌های آب با رقم‌های حداقل یک‌میلیون‌و‌خرده‌ای صادر شده و رقم بعضی قبض‌ها تا 8میلیون هم می‌رسد که واقعا توان پرداخت آن حتی در کمترین رقم هم برای ساکنان روستا وجود ندارد. من به تازگی امتیاز آب گرفته‌ام و هنوز انشعاب آبم وصل نشده است که قبض 5میلیونی برایم صادر شده و وضع دیگر اهالی نیز اینگونه است. صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
سلمانی از روستای سکنان منوجان 

  خودرویم در پارکینگ پول عوارضی می‌پردازد 
خودروی من 20روز است از جایش تکان نخورده است آن وقت برایم پیامک آمده که 756تومان بابت عبور از عوارضی فلان در تاریخ دوم شهریورماه از شارژ عوارضی شما کم شد. شرکت پیمانکار آنی‌رو که مسئول اخذ این عوارض است هیچ پاسخی ندارد و پلیس راهور هم می‌گوید باید از پیمانکار پیگیری کنید.
احسانی از تهران 

  سامانه اطلاعات داروخانه‌ها پاسخگو نیست
مدتی است که شماره‌هایی برای دریافت اطلاعات نزدیک‌ترین داروخانه‌ها به محل زندگی افراد، جهت دریافت داروهای بیماری کرونا اعلام شده است اما متأسفانه هر چقدر تماس می‌گیریم یا پاسخگو نیستند و یا‌ مرتب این خطوط اشغال هستند. پس فایده اعلام شماره‌های این سامانه چیست؟
اخلاقی از تهران

  زیرگذر امین‌حضور چه زمانی بازگشایی می‌شود؟
زیرگذر امین‌حضور که در تقاطع اتوبان امام علی (ع) با سه‌راه امین‌حضور سال‌ها قبل بازگشایی شد، مدت‌هاست بسته است و هیچ توضیحی هم نمی‌دهند که چرا این زیرگذر بسته است درحالی‌که بازگشایی این زیرگذر می‌تواند از ترافیک این محدوده بکاهد.
فاطمیان از تهران 

  شهر پرند نیازمند اتوبوس درون‌شهری است
شهر پرند با جمعیتی که هر روز بر میزان آن افزوده می‌شود نیازمند خطوط اتوبوسرانی است. هم‌اکنون در نبود اتوبوس درون‌شهری مسافرکش‌های شخصی گاهی تا 6برابر قیمت کرایه می‌گیرند که برای قشر کم‌درآمد ساکن در این منطقه واقعا سنگین است.
ابوطالبی از پرند

  چرا هر چیزی نیاز است گران می‌شود
برعکس آنچه باید باشد و آنچه در کشورهای پیشرفته و در حال رشد دیده می‌شود، متأسفانه در کشور ما تا کالایی مورد‌نیاز می‌شود چند برابر گران‌تر یا نوع تقلبی و غیرکیفی آن فراوان می‌شود. آیا در این شرایط مؤسساتی مانند استاندارد و سازمان‌هایی که مسئول نظارت بر کیفیت تولید و سلامت کالاها هستند و نیز تعزیرات نباید با چند‌برابر ظرفیت کار کنند و آیا نباید با خاطیان آنچنان برخوردی شود که دیگر کسی جرأت چنین تخلفاتی نکند؟
محمود بلیغیان از اصفهان

  برگه احراز‌هویت دردسر جدید برای خرید ماشین صفر
به تازگی اعلام شده کسانی که ماشین صفر می‌خرند، باید جهت تأیید محل سکونتشان برگه احراز‌هویت دریافت کنند و این کار هم تنها از طریق مراکز شماره‌گذاری انجام می‌شود. این در حالی است که تعداد این مراکز اندک است و نوبت‌دهی هم به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. بارها برای گرفتن نوبت وارد سامانه شدم و هر بار اعلام کرده که ظرفیت تکمیل است! یا تعداد مراکز را افزایش دهند و یا سیستم نوبت‌دهی را ارتقا دهند.
بیگدلی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید