• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 4 شهریور 1400
کد مطلب : 138763
+
-

تریلرها؛ داستان تازه هالیوود

همزمان با انتشار تریلر ماتریکس 4 ، مرد عنکبوتی بحران آفرید

تریلرها؛ داستان تازه هالیوود

فرحناز دبلشکی- روزنامه‌نگار

کمپانی وارنر بروز تریلر فیلم «ماتریکس 4» و تصاویر جدیدی از فیلم‌های «بتمن» و «تل ماسه» را انتشار داد. تریلر فیلم«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» هم اخیرا 24ساعت پس از فاش شدن مضمون این فیلم انتشار یافت. به گزارش هالیوود ریپورتر، وارنر بروز، 8 ‌ماه پس از اعلام اینکه فیلم‌های خود را همزمان در سالن‌های سینما و از طریق شبکه «اچ بی‌او مکس» اکران خواهد کرد، هالیوود را دچار شوک کرد و این بار به‌منظور اطمینان بخشیدن به بخش تجاری سینما، فهرست فیلم‌های جدید خود را از طریق «سینما کان» (انجمن ملی سالن‌های سینما در آمریکا) اعلام کرد. ازجمله تصاویر انتشار یافته از فیلم‌های جدید «وارنر» می‌توان به نخستین تریلر«ماتریکس4»(با نام اصلی ماتریکس: تولد دوباره)، تصاویری که به فیلم‌های «بتمن» و «تل ماسه» نگاه تازه‌تری دارند، همچنین فهرست جدید در برگیرنده تصاویری از فیلم‌های«بدخیم» به کارگردانی «جیمز وان»، «فریاد بزن ماچو» ساخته «کلینت ایستوود»، دنباله فیلم«سوپرانوز» با نام «قدیس‌های فراوان نیوارک» و فیلم«شاه ریچارد» با بازی«ویل اسمیت» اشاره کرد. در ابتدای تریلر پخش شده از «ماتریکس4»، «نیل پاتریک هریس» با «کیانو ریوز» و شخصیت «نئو» صحبت می‌کند. با توجه به تصاویر پخش شده در این تریلر، به‌نظر می‌رسد داستان «ماتریکس4» در آینده در سن‌فرانسیسکو رخ می‌دهد. آنگونه که در تریلر نشان داده شده، «نئو» مانند نخستین فیلم ماتریکس غرق در دنیای خود است. فیلم «ماتریکس 4» به کارگردانی «لانا واچوفسکی» و بازی «کیانو ریوز»، قرار است در 22دسامبر(اول دی) اکران شود.

جنجال فاش شدن تریلر مرد عنکبوتی
اما فاش شدن تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در شبکه‌های اجتماعی و انتشار رسمی تریلر از سوی کمپانی«سونی» 24ساعت پس از این اتفاق می‌تواند از نظر اقتصادی برای این کمپانی زیان فراوانی در پی داشته باشد. کمپانی سونی که پخش این فیلم را عهده‌دار است، هر آنچه در توان داشت در جهت جلوگیری از درز زودهنگام تریلر این فیلم در شبکه‌های اجتماعی انجام داد، اما دیگر کار از کار گذشته بود. قضیه از آنجا آغاز شد که برخی از کاربرها تریلر این فیلم را در توییتر به اشتراک گذاشتند پس از آن یک‌سری از کاربران به پخش غیرقانونی آن اعتراض کردند و در مورد عواقبی که باید گریبانگیر منتشر‌کننده آن شود پست‌هایی به اشتراک گذاشتند. پس از آن توییت‌هایی که ویدئوی تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»را به اشتراک گذاشته بودند، حذف و نوشته مخصوص نقض کپی‌رایت جایگزین‌ آنها شد.
«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، به کارگردانی «جان واتس»، از ساخته‌های دو کمپانی «مارول استودیوز» و «کلمبیا پیکچرز» است. این فیلم که براساس شخصیت «مرد عنکبوتی» اثر «استن لی» ساخته شده، دنباله فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»(2017) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه»(2019) است. در این فیلم بازیگرانی نظیر «زندایا»، «تام هالند»، «انگوری رایس»، «بندیکت کامبربچ»، «جی. کی سیمونز» و «ماریسا تومه»، نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» قرار است 17دسامبر(26آذر) اکران شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید