• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 3 شهریور 1400
کد مطلب : 138691
+
-

خبرها/ رعد و برق به جان سریال افخمی


سازندگان سریال «رعد و برق» عنوان کردند که این سریال مهر‌ماه به آنتن شبکه 5 می‌رسد
«رعد و برق» عنوان سریال آخر بهروز افخمی است که رمضان امسال پس از پخش یک قسمت، در نهایت به‌دلیل نرسیدن به پخش با تصمیم مدیران تلویزیون از آنتن کنار گذاشته شد. حالا داوود هاشمی، تهیه‌کننده این سریال، توضیح داده که گروه هنوز در مرحله پس‌تولید هستند و پلان‌های باقیمانده را تصویربرداری می‌کنند. وی به ایسنا توضیح داده که خودمان هم فکر نمی‌کردیم حجم جلوه‌های ویژه‌مان آن‌قدر زیاد باشد. باید ببینیم بعد از محرم چه اتفاقی می‌افتد. ما داریم تلاش می‌کنیم اما زمان پخش را باید خود مجموعه صداوسیما مشخص کند. حالا که وقت داریم، تلاش می‌کنیم تا کار را با کیفیت کامل کنیم؛ روی افکت و صداگذاری با حساسیت کار می‌کنیم تا ان‌شاءالله سریال باکیفیتی پخش کنیم.
این تهیه‌کننده خبر داده: تا پایان شهریور قسمت‌های سریال رعد و برق را تحویل دهیم و کار آماده پخش می‌شود. اگر تلویزیون زمان پخش را مهر‌ماه درنظر بگیرد، کار می‌تواند تا آن موقع آماده شود.
تهیه‌کننده رعد و برق درباره دیگر دلایل تأخیر در تکمیل تصویربرداری این سریال افزود: عده‌ای از بازیگران که باید پلان‌های باقیمانده را بازی کنند در جای دیگری درگیرند که باید وقتشان را هماهنگ کنیم. پروسه پیچیده‌ای است. برای فیلمبرداری پلان‌های باقیمانده خیلی تلاش کردیم که به سدها برویم اما هر کاری کردیم نشد، وضعیت خوزستان قرمز بود و در سد اجازه فیلمبرداری نمی‌دادند.رعد و برق پنجمین سریال تلویزیونی است که بهروز افخمی آن را کارگردانی می‌کند و روایتی از مناطقی است که نوروز سال ۹۸ درگیر سیل شدند.

سینماها بدون اکران فیلم جدید باز هستند
بعد از تعطیلی‌های هفته گذشته که با روزهای عزاداری دهه اول محرم نیز همراه بود، سینماهای سراسر کشور برای چند روز تعطیل شدند و از روز یکشنبه، 31مرداد فعالیت خود را از سرگرفتند که البته هنوز برخی سینماها مثل مگامال نزدیک به 6‌ماه است که بسته هستند و برخی هم قصد دارند در روزهای آینده اقدام به بازگشایی کنند.
به گزارش همشهری، با وجود اینکه سینماها به‌عنوان یکی از 7‌ شغلی اعلام شده‌‌اند که در این روزها مجاز به فعالیت نیستند اما برخی سینماها فعلا دایر هستند چرا که تصمیم‌گیری در این‌باره را وقتی مخاطب زیادی به سینما نمی‌رود، کارشناسی و اصولی نمی‌دانند.
 بعد از انتشار اطلاعیه اتاق اصناف ایران در عصر روز شنبه 30مرداد، قرار بود روز یکشنبه 31مرداد در شورای صنفی نمایش درباره فعالیت سینماها تصمیم‌گیری شود که این موضوع با عدم‌تشکیل جلسه، به روز دوشنبه موکول شد اما بازهم جلسه‌ای از سوی شورا تشکیل نشد. هم‌اکنون فیلم‌های «دینامیت»، «مدیترانه»، «سیاه باز» و «قصه عشق پدرم» به‌عنوان فیلم‌هایی که در یک‌ماه گذشته اکران خود را شروع کرده‌اند روی پرده هستند. فیلم‌های اکران نوروزی یعنی «خورشید»، «هفته‌ای یک‌بار آدم باش»، «تک‌خال»، «خون شد» و «لاله» نیز همچنان در حال اکران هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید