• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 3 شهریور 1400
کد مطلب : 138646
+
-

زورآزمایی رشید و استقلال

مدیرعامل استقلال، رشید مظاهری و وکیل او را تهدید کرد

زورآزمایی رشید و استقلال


همه چیز در کمتر از 48ساعت برای رشید مظاهری تغییر کرد تا این دروازه‌بان در استقلال با موقعیتی متزلزل روبه‌رو شود. مظاهری 3روز پیش به دفتر باشگاه استقلال رفت و بعد از جلسه با فرهاد مجیدی و احمد مددی، با لحنی فاتحانه از ماندن در استقلال خبر داد. از طرفی عقد قرارداد با علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان پیکان، باعث شد سیدحسین حسینی با انتشار پستی از استقلال خداحافظی کند. چند ساعت بعد اما حسینی به شکل عجیبی این پست را پاک کرد و درنهایت روز دوشنبه با استقلال قرارداد امضا کرد. این اتفاق حالا مظاهری را در موقعیتی خاص قرار داده است، او به همراه وکیلش روز گذشته راهی باشگاه استقلال شد ولی خروجی جلسه با مددی، برای رشید ناخوشایند بود.

    مددی: بروید فسخ کنید!
وکیل مظاهری روز گذشته بعد از خروج از باشگاه استقلال، در مورد جلسه با مدیرعامل باشگاه به خبرنگاران گفت: «آقای مددی خیلی رک و راست به ما گفتند بروید فسخ کنید. به سلامت! ما آمدیم تا مشکلات را حل کنیم، به آقای مددی گفتیم رشید مایل به ماندن و ادامه قرارداد است اما ایشان گفتند بروید فسخ کنید.» او درباره اینکه با مجیدی صحبتی داشته‌اند یا خیر، تاکید کرد: «ظهر دوشنبه با ایشان صحبت کردیم و گفتند بروید با آقای مددی صحبت کنید.» در این جلسه با اینکه ما با احترام و دوستانه صحبت کردیم، اما آقای مددی ما را تهدید کردند که تا 3ماه دیگر فلان می‌کنیم. توقع این بی‌احترامی را نداشتم. عملا آقای مددی گفتند خوش آمدید و بروید فسخ‌تان را انجام دهید.»

    چرا استقلال از رشید عبور کرد؟
مظاهری فصل گذشته در مجموع 27بازی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی برای استقلال انجام داد و عملکرد بدی هم نداشت. خیلی‌ها معتقدند استقلال نباید مظاهری را از دست بدهد ولی برخی مسائل باعث شد مدیران استقلال تمایلی برای ادامه همکاری با این دروازه‌بان نداشته باشند. یکی از مسائل مهم، ایجاد برخی حاشیه‌ها در فصل گذشته بود که می‌توان به درگیری مظاهری با سعید عزیزیان در زمان مربیگری محمود فکری اشاره کرد. همین موضوع باعث شد باشگاه مظاهری را جریمه کند. البته مظاهری بعد از حضور مجیدی، حاشیه خاصی در استقلال نداشت. مسئله مهم‌تر اما مبلغ قرارداد مظاهری است؛ بر اساس شنیده‌ها او فصل گذشته قرارداد 12میلیاردی با استقلال امضا کرد که این مبلغ در فصل جدید به بالای 15میلیارد می‌رسید و طبیعتا استقلال با این بحران مالی حاضر به حفظ مظاهری نیست. این در حالی است که 40درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته مظاهری هم پرداخت نشده است.

    مظاهری می‌تواند فسخ کند؟
دروازه‌بان استقلال حالا 2 راه در پیش دارد؛ اول اینکه اقدام به فسخ قرارداد کند که البته گفته می‌شود این اقدام او احتمالا با شکایت باشگاه استقلال هم روبه‌رو خواهد شد چراکه باشگاه عقیده دارد فسخ قرارداد اقدامی غیرقانونی است ولی مظاهری هم دلایل خودش را برای فسخ قرارداد دارد. راه دوم اما ماندن مظاهری در استقلال است. اگر او تصمیم به ماندن در استقلال بگیرد باشگاه قطعا باید پول قرارداد این بازیکن در فصل آینده را هم پرداخت کند. رشید و استقلال در این موقعیت حساس در یک زورآزمایی جالب قرار گرفته‌اند و باید دید این ماجرا به کجا ختم می‌شود. از طرفی سپاهان هم کماکان در انتظار مظاهری است و جدایی از استقلال احتمالا منجر به حضور مظاهری در تیم اصفهانی می‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید