• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 3 شهریور 1400
کد مطلب : 138647
+
-

نکته بازی/ فرهاد سرمربی استقلال است؟



گاهی اظهارنظرهایی که فرهاد مجیدی انجام می‌دهد، طوری است که آدم شک می‌کند او سرمربی استقلال باشد! واقعا چطور ممکن است مجیدی حوالی ظهر رسما اعلام کند جدایی مهدی قائدی از این تیم منتفی شده است، بعد خود این بازیکن بعدازظهر پست خداحافظی منتشر کند و ساعتی بعد باشگاه الاهلی امارات رسما از عقد قرارداد با مهدی خبر بدهد؟ یعنی همه این اتفاقات ظرف فقط چند ساعت رخ داده؟ مسلما اینطور نیست. حتما روند جدایی قائدی خیلی زودتر از این حرف‌ها طی شده و جنبه نهایی پیدا کرده، اما گویا صلاح ندانسته‌اند فرهاد مجیدی از این ماجرا باخبر شود. در نتیجه سرمربی استقلال چیزی را در رسانه‌ها می‌گوید که تنها چند ساعت بعد نقض می‌شود. بدون تردید چنین اتفاقی در‌شان سرمربی یک تیم بزرگ نیست.

رکورد سریع‌ترین استعفاهای تاریخ

در شرایطی که خبر آمده بود جواد زرینچه سرپرست استقلال شده است و حتی تصویر او در کنار مددی هم منتشر شد، او به فاصله چند ساعت انصرافش را اعلام کرد و مدعی شد نمی‌تواند به استقلال کمک کند. مشخص نیست در این چند ساعت چه اتفاقاتی رخ داده که زرینچه به چنین نتیجه‌ای رسیده است. البته این داستان در استقلال تازگی ندارد و این تیم را باید باشگاه استعفاهای سریع دانست. به‌عنوان مثال پیروز قربانی تا‌کنون در 2 مقطع برای دستیاری دعوت شده، هر دو بار هم در ابتدا پذیرفته، اما به فاصله چند روز و حتی پیش از حضور در یک جلسه تمرینی، استعفا داده است. این اواخر علی فتح‌الله‌زاده هم به‌عنوان مدیرعامل استقلال منصوب شد، اما فورا استعفا داد و کنار کشید. 

بعدا کلی پولش را می‌دهید

سعید حسین‌پور از معدود جوانان پرسپولیس بود که در این سال‌ها هر از گاهی فرصت بازی پیدا کرد. اتفاقا هر وقت هم که این اتفاق رخ می‌داد، معلوم بود که او بازیکن بدی نیست و به‌عنوان هافبک دفاعی یا میانی قادر است به تیم کمک کند. با این حال این بازیکن به ماشین‌سازی قرض داده شد و نهایتا پیش از آغاز فصل جدید هم قراردادش را فسخ کرد. جالب است که او گفته به‌خاطر مطالباتش فرصت فسخ یکطرفه قرارداد را پیدا کرده؛ حالا روشن نیست طلب این بازیکن جوان چقدر بوده که باشگاه نتوانسته بپردازد. در هر صورت حسین‌پور بازیکن بااستعدادی به‌نظر می‌رسید که نهایتا رفتنی شد. با این شرایط هیچ بعید نیست باشگاه پرسپولیس چند سال دیگر ناچار شود با هزینه‌ای سنگین او را برگرداند.

این خبر را به اشتراک بگذارید