• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13591
+
-

ریزنویس

   صدرالدین علی‌پور، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران: یکی از دغدغه‌های اصلی در مدیریت شهری، امکان اجرای سیاست‌های محیط‌زیستی در برنامه‌ریزی‌ها و بودجه بندی‌هاست. باید در بحث ساماندهی صنایع آلاینده با نگاه کنترل‌گری پیش رویم،  همچنین در مورد موضوع پسماند می‌توانیم قسمتی از بودجه اختصاص یافته به امحای زباله را صرف فعالیت‌های فرهنگی کنیم. (همشهری)

 پس از اتمام عملیات مرمت،  بازسازی و چیدمان،  قرار است خانه سیمین دانشور و جلال آل‌احمد به‌عنوان پاتوقی فرهنگی 8اردیبهشت‌ماه با حضور مدیران شهری افتتاح شود و در اختیار شهروندان قرار بگیرد. (شهرنوشت)

   سیدعلیرضا حسینی،  شهردار منطقه 4تهران: به‌منظور ارتقای سهولت تردد خودروها و افزایش ایمنی در منطقه،  بیش از 230چراغ راهنمایی و رانندگی نصب و بازسازی شد. (ایسنا)

   مهدی پورهاشمی،  مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران: تجربیات فنی حاصل از اجرای تونل‌های ترافیکی شهر تهران در پروژه احداث تونل‌های خط 6مترو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهره مندی از این اطلاعات نه‌تنها سبب کاهش ضخامت لاینینگ نهایی در تونل‌های خط 6شده، بلکه استفاده از ابزار دقیق در این پروژه را نیز توسعه داده است. (شهرنوشت)

   علی نوذرپور،  شهردار منطقه۲۲ تهران: تکریم و ارج نهادن به مقام جانبازان و ایثارگران تبعیض به شمار نمی‌رود؛ بلکه آن را امری لازم می‌دانیم و با افتخار،  رشادت‌هایشان را سرلوحه تمام امور خود قرار می‌دهیم. جانبازان سرمایه‌های انسانی آیندگان هستند و الگوسازی از جانبازان برای نسل جوان ضرورت دارد. (ایسنا)

  به اعتقاد معاونان شهرسازی و معماری دستورالعمل اصلاح ماده 33 قانون نظام مهندسی صادره از سوی وزیر راه و شهرسازی موجب متوقف شدن فرایند کنترل نقشه و صادر نشدن پروانه ساختمانی شده است و از آنجا که فصل کاری ساخت‌وساز،  نیمه اول سال است،  رسیدن به یک وحدت رویه،  رکود ایجاد شده در صدور پروانه‌های ساختمانی را پایان می‌دهد. (شهرنوشت)

   سمیه حاجوی،  شهردار منطقه7 تهران: برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و ایستگاه‌های سرگرمی در مصلای امام خمینی(ره) ازجمله برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه7 در هفته کتاب و کتابخوانی است. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :