• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 23 تیر 1400
کد مطلب : 135885
+
-

با مردم/ چرا برای خرید تراکتور، وثیقه شهری می‌خواهند


بانک کشاورزی برای خریدن تراکتور وثیقه ملکی شهری تقاضا می‌کند. درحالی‌که بدیهی است خریدار تراکتور، روستایی است و یک کشاورز ساکن روستا که تبارش روستایی است از کجا وثیقه شهری تهیه کند. این چگونه مانع‌زدایی از اشتغال و تولید است؟
محمد خواجوی از آق‌قلا

  مشترکان پر‌مصرف آب، جریمه سنگین شوند
تعداد زیادی از مغازه‌ها و نمایشگاه‌های اتومبیل واقع در خیابان 17شهریور، به‌مدت طولانی محوطه جلوی محل کار خود را با آب لوله‌کشی جارو می‌کنند! با توجه به گرمای شدید امسال و کم‌آب‌بودن کشور، جا دارد جریمه‌های سنگینی برای این افراد درنظر گرفته شود.
کلانتری از تهران

   نبود امکانات رفاهی در شهرک ابریشم
به‌رغم اینکه جمعیت شهرک ابریشم در سال‌های گذشته چند برابر شده است متأسفانه امکانات رفاهی مثل پارک، درمانگاه و مراکز تفریحی و ورزشی به اندازه جمعیت آن وجود ندارد. از مسئولین تقاضا می‌کنیم توجه بیشتری به شهرک‌ها کنند.
سرابی از شهرک ابریشم کرج

  آرامگاه شیخ‌صدوق در شهرری نیازمند بازسازی
آرامگاه شیخ صدوق واقع در شهر‌ری، مدتی است که در حال تخریب و نابودی است. جا دارد مسئولان هر چه زودتر نسبت به تعمیر و مرمت این اثر تاریخی اقدام کنند.
سلطانی از تهران

  ورامین، فاقد مبلمان شهری مناسب و کافی 
ورامین با وجود جمعیت نسبتا زیاد، فاقد مبلمان شهری مناسب و کافی است. به‌طوری که اهالی این شهر مجبور به پیاده‌روی‌های طولانی هستند؛ چرا که جایی برای استراحت و توقف بین مسیرها نیست.
اصلانی از ورامین

   بی‌توجهی به درختان کلکچال ادامه دارد
چندی قبل در پیامی از بی‌آبی درختان مسیر کوهنوردی پارک جمشیدیه به کلکچال گلایه کرده بودیم و شهرداری منطقه یک نیز در 23بهمن‌ماه سال گذشته در این خصوص جوابیه‌ای داد اما واقعیت این است که بی‌توجهی به سرنوشت درختان این مسیر (در ارتفاع ٢٦٠٠‌متری) مانند گذشته ادامه دارد، به‌نحوی که آب جاری از ارتفاعات، درختان مسیر را مشروب نکرده و ضمن هرز رفتن، موجب فرسایش خاک مسیر کوهنوردی می‌شود. تقاضا می‌شود مسئولان به این مهم توجه کرده و مشکل را برطرف کنند.
یک کوهنورد از تهران 

  چرا برای سرویس اولیه خودرو، پول می‌گیرند
آبان سال 99یک دستگاه پژو 206 از نمایندگی خودرو در کرمانشاه خریدم.‌ ماه گذشته که برای استفاده از خدمات رایگان گارانتی و سرویس اولیه رفتم اظهار داشتند باید مبلغ 400هزار تومان پرداخت کنید. پرسیدم مگر خدمات گارانتی رایگان و یا لااقل با درصدی از قیمت کل نیست که گفتند این قانون اکنون جواب نمی‌دهد و باید پول بپردازید. حتی یکی از پرسنل آنجا گفت چون از قطعات اصلی استفاده نمی‌شود ارائه گارانتی شدنی نیست. با نماینده تهران تماس گرفتم جوابی نگرفتم و با وجود داشتن گارانتی 400هزار تومان برای یک سرویس اولیه پرداختم. این را اطلاع‌رسانی کنید  به کل کسانی که می‌خواهند از این سرویس اولیه یا گارانتی استفاده کنند.
قیاسی از کرمانشاه 

  جلوی ورود آقایان به واگن‌های مخصوص خانم‌ها را بگیرند
مدتی است که متأسفانه واگن‌های مخصوص خانم‌ها توسط آقایان اشغال می‌شود. نه به اعتراض‌های خانم‌ها توجه می‌کنند و نه ماموری رسیدگی می‌کند. لطفا اقدامی صورت گیرد.
مهدوی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید