• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 21 تیر 1400
کد مطلب : 135600
+
-

آماربازی


8.2
هر 3تیم صدر جدول این هفته رقبای خود را شکست دادند و به 3امتیاز رسیدند. اما در آنالیزهای گروه متریکا نمره فنی استقلال بالاتر از 2 تیم دیگر بود تا ثابت شود این هفته تیم مجیدی نمایش بهتری نسبت به بقیه داشته است. البته اینکه استقلال با تیم پانزدهم جدول بازی داشته هم در این موضوع بی‌تأثیر نبوده است. استقلال در جریان برتری 2بر صفر مقابل سایپا از لحاظ عملکرد فنی از متریکا نمره  8.2از 10را دریافت کرد و بهترین تیم هفته (طی 5بازی برگزارشده) بود. سپاهان که در زمین خودش نفت آبادان را برد، نمره فنی 7.4را دریافت کرد و پرسپولیس هم بعد از برد 2بر صفر مقابل آلومینیوم نمره 7.3را از متریکا گرفت.

7.31
در جدول کلی متریکا و بعد از بازی‌های هفته بیست‌وهفتم همچنان میانگین امتیازات فنی سپاهان در طول فصل بیش از سایر تیم‌ها بوده و پرسپولیس با اختلافی ناچیز پشت سر سپاهان است. میانگین نمره فنی این دو تیم نسبت به هفته قبل هیچ تغییری نکرده و به‌ترتیب 7.31برای سپاهان و 7.30برای پرسپولیسی‌ها است. استقلال که تا هفته قبل میانگین نمراتش 7.09بود با نمره خوبی که این هفته دریافت کرد به میانگین 7.14رسید تا در رتبه سوم فاصله‌اش را با تیم چهارم افزایش دهد. تیم چهارم گل‌گهر است که میانگین نمراتش به 7.07رسیده و فولاد هم با میانگین 7.03آخرین تیمی است که میانگین بالاتر از 7دارد. الان 6تیم در جدول لیگ برای رتبه چهارم می‌جنگند و امتیازات متریکا نشان می‌دهد کیفیت گل‌گهر و فولاد بالاتر از 4تیم دیگر است.

00
در آستانه داربی تهران 2 تیم پرسپولیس و استقلال با نتیجه مشابه 2بر صفر حریفان خود را شکست دادند. شباهت دیگر این دو پیروزی این بود که سرخابی‌ها در بازی رفت به این دو تیم باخته بودند و این برد برای 
هر دوی آنها حکم انتقام را داشت. اما آمارهای متریکا نشان می‌دهد پرسپولیس و استقلال در بازی‌های شنبه یک شباهت دیگر هم داشته‌اند. هیچ‌یک از این دو تیم اجازه زدن حتی یک شوت به چارچوب دروازه را به رقبای شنبه‌شب خود نداده‌اند. آمارهای بازی پرسپولیس و آلومینیوم نشان می‌دهد قرمزها 10شوت زده‌اند که 6تای آنها داخل چارچوب بوده اما از 8شوت آلومینیوم هیچ‌کدام درون چارچوب نبوده‌اند. استقلال هم فقط 3بار به سایپا فرصت شوت‌زنی داده که هیچ‌کدام از این شوت‌ها راهی به چارچوب دروازه نداشته‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید