• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13559
+
-

دردسر‌های آقای زودرنج

دردسر‌های آقای زودرنج

دروازه‌بان جوان و موفق استقلال که حالا رکورددار حفظ دروازه در تاریخ فوتبال باشگاهی کشور هم محسوب می‌شود، بعد از بازی با پیکان به سیم‌آخر زد و با انتشار پستی انتقادی، اقدام به «خداحافظی» کرد. حسین حسینی در این بازی دو گل خورد که به‌ویژه روی گل دوم مقصر بود. او که مدت‌هاست کلین‌شیت نداشته، بعد از مسابقه هدف انتقادات زیادی قرار گرفت که به قول خودش روح و روانش را نابود کرد. بنابراین این سنگربان در تصمیمی احساسی با هواداران خداحافظی کرد تا کادرفنی استقلال را در موقعیت دشواری قرار بدهد. اگرچه شفر ثابت کرده در مسابقات مهم به مهدی رحمتی اعتماد می‌کند و از همین رو در دو بازی آسیایی با ذوب‌آهن و نیز فینال جام‌حذفی هم رحمتی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، اما به هر حال از دست دادن حسینی هم می‌تواند زیان بزرگی برای آینده استقلال باشد. این البته اولین‌بار نیست که گلر جوان آبی‌ها با رفتارهای خام و نسنجیده‌اش مشکل‌ساز می‌شود. گویا او را همان‌طور که رکورددار کلین‌شیت است، باید رکورددار حاشیه هم دانست! چند نمونه از مساله‌سازی‌های ناشیانه حسینی در این فصل را بخوانید.
   آنفالوی دسته‌جمعی
وقتی پروژه رکوردشکنی حسینی با موفقیت به‌پایان رسید، وینفرد شفر تصمیم گرفت در چند بازی لیگی از مهدی رحمتی درون دروازه استقاده کند تا به این ترتیب کاپیتان تیمش را بار دیگر به چرخه بازیکنان مورد استفاده برگرداند. این تصمیم اما به‌مذاق حسینی خوش نیامد و او در رفتاری عجیب تمامی دنبال‌شوندگانش در اینستاگرام را آنفالو کرد. این کار حسینی آن‌قدر به استقلالی‌ها بر خورد که بعد از پشیمانی آقای دروازه‌بان، این‌بار برخی از همبازیان او حاضر نشدند مجددا حسینی را دنبال کنند.
   خودش را گرم نکرد
در استقلال هر دو دروازه‌بان فیکس و ذخیره قبل از مسابقات بدن‌شان را گرم می‌کنند. با این وجود در مقطعی که رحمتی فیکس شد، حسینی حاضر نشد در کنار کاپیتان تیمش به زمین برود و خودش را گرم کند! این قطعا پیغامی آشکار به کادرفنی آبی‌ها بود. حسینی بر خلاف ادعاهای شفاهی‌اش، هرگز طاقت نیمکت‌نشینی پشت خط رحمتی را نداشته و این مساله به وضوح از رفتارهای او مشخص بوده است.
   درگیری با فرشید باقری
همه می‌دانستند که در داربی برگشت قرار است مهدی رحمتی گلر فیکس استقلال باشد. با این وجود وقتی در بازی قبل از داربی داور به حسینی کارت زرد داد و او از شهرآورد محروم شد، چنان قیل و قال عجیبی راه انداخت که حالا حالاها در ذهن هواداران باقی خواهد ماند. حسینی به‌شدت به این کارت زرد اعتراض داشت و آن‌قدر شلوغش کرد که داور به‌راحتی می‌توانست او را اخراج کند، اما گلر جوان استقلال قسر در رفت. بدترین بخش رفتارهای آن روز او هم درگیری ناشیانه و عجیبش با فرشید باقری بود. حسینی که باقری را مقصر اصلی محروم شدنش می‌دانست، جلوی چشم همه همبازی‌اش را هل داد و به او پرخاش کرد. این وسط داشت یک دعوای درست و حسابی راه می‌افتاد که دیگران از راه رسیدند و دو بازیکن را از هم جدا کردند.
   پرخاش عجیب به باشگاه
در همین سفر اخیر استقلالی‌ها به کویت برای بازی با الهلال، حسین حسینی و چند بازیکن دیگر استقلال بنا به دلایلی در پرواز اول بازگشت جا نگرفتند و چند ساعت بعد به تهران آمدند. حسینی از این اتفاق برآشفت و در رفتاری غیرحرفه‌ای روی اینستاگرامش نوشت: «مگه می‌شه بازیکن بلیت پرواز نداشته باشه؟»
   منصوریان را هم شاکی کرد
اگر فکر می‌کنید حاشیه‌سازی‌های حسینی فقط به ماه‌های اخیر و بعد از رکوردشکنی‌اش مربوط می‌شود در اشتباهید، چرا که او ابتدای فصل یک‌بار هم علیرضا منصوریان را به‌شدت شاکی کرد. ماجرا این بود که منصوریان تصمیم گرفت در بازی حذفی با گل‌گهر سیرجان از مهدی رحمتی درون دروازه استفاده کند، اما زمانی که حسینی از این اتفاق باخبر شد، چنان ترش کرد که اعصاب سرمربی سابق آبی‌ها به هم ریخت. در نتیجه منصوریان اسم حسینی را کلا از لیست 18نفره خط زد و او را به کرمان نبرد.




 ماجرای پست‌جنجالی
 درست بعد از پایان دیدار استقلال و پیکان، دروازه‌بان جوان آبی‌ها یک پست عجیب در صفحه‌اش منتشر کرد که از شرایط سخت روحی و عصبی بودن او بعد از خوردن دوگل خبر می‌داد. حسینی در این پست نوشت: «روح و روان من داغون شده توی این یک‌سال. همه‌اش با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم. کاری با من کردند که هر بازی استرس گل خوردن دارم. یک درصد آرامش ندارم...» حسینی در ادامه با انتقاد از رسانه‌هایی که می‌خواهند او را از جام‌جهانی دور کنند، خطاب به هواداران استقلال نوشت: «مگه دروازه‌بان‌های دیگه لیگ گل نمی‌خورن؟
 رکورد و کلین‌شیت برای خودتون. تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمی‌توانم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی. آن‌قدر هم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودم رو پیش ببرم... آقای شفر دست شما رو می‌بوسم که از روز اول حامی من بودی. خداحافظ.» حسینی البته چند دقیقه بعد خداحافظی‌اش را پس گرفت و این پست را از روی اینستاگرام پاک کرد. با توجه به اینکه حسینی یکی دو بار دیگر هم از این حرکت‌ها انجام داده بود، به‌نظر می‌رسد نیاز دارد بعد از همه بازی‌ها تا یکی دو ساعت  خویشتن‌داری کند و دست به گوشی نشود!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید