• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13567
+
-

عبداللهی: حال استقلال خوب است

برخی از بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری مدعی هستند باشگاه استقلال هیچ صحبتی با آنها برای تمدید قرارداد انجام نداده است. اما نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم می‌گوید همه چیز خوب است و به‌زودی همه کارها انجام می‌شود.
عبداللهی ابتدا درباره بازی پیکان و استقلال که با پیروزی 3بردو آبی‌پوشان همراه بود گفت: «بازی خوبی بود. وقتی حال و هوای تیم خوب باشد، بازی باخته را با برد عوض می‌کند.» سرپرست استقلال درمورد ناراحتی وریا غفوری از اینکه مطالباتش پرداخت نمی‌شود و کسی هم برای تمدید قرارداد با او صحبت نکرده، توضیح داد: «با چه کسی صحبت شده که با غفوری صحبت کنند؟ چند بازیکن قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و پس از اینکه سال گذشته را تسویه کردند، قراردادها را تمدید می‌کنند. این ماجرا مثل تمدید قرارداد شفر شده و هر روز یک صحبتی می‌کنند.» او در واکنش به اینکه غفوری خودش این حرف‌ها را زده است، گفت: «بحث این صحبت‌ها نیست. وقتی تسویه‌حساب نشده، چطور برای تمدید قرارداد صحبت کنند؟»
عبداللهی همچنین درباره پست عجیب سیدحسین حسینی در اینستاگرام و خداحافظی او بعد از بازی با پیکان گفت: «هر کسی که گل می‌خورد، ناراحت هم می‌شود. نه کسی تحت‌فشار است نه حرفی زده شده. شما از طرف من بنویسید حال و هوای تیم خوب است و هیچ مشکلی نیست. ما بازی‌های مهمی در پیش داریم و برخی‌ها برای تیم حاشیه‌سازی می‌کنند.»
امیر قلعه‌نویی دیروز در گفت‌وگویی مدعی شد که برخی‌ها در آستانه بازی استقلال و ذوب‌آهن حرف‌های چیپی می‌زنند. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در واکنش به حرف‌های قلعه‌نویی می‌گوید: «نمی‌دانم در چه موردی صحبت کرده است، اما فکر می‌کنم برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند. نمی‌دانم درباره آنها چه صحبت‌هایی مطرح شده است، اما عده‌ای در حال به‌هم زدن تمرکز استقلال هستند.ما به این موضوعات فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان برای دیدارهای پیش‌روست.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید