• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13557
+
-

داربی شگفتی‌سازان


داربی شگفتی‌سازان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان امشب در بندر لیورپول برگزار می‌شود. محمد صلاح در این بازی باید به‌مصاف تیم فصل قبل خودش یعنی آ.اس‌رم برود. قدرت تکل‌زنی هر دو تیم برابر است؛ رم در نبردهای هوایی با 66درصد موفقیت نسبت به 44درصد لیورپول برتری دارد و قدرت دریبلینگ لیورپولی‌ها بیشتر است. لیورپول با 8گل زده روی ضدحملات در این فصل بهترین تیم لیگ‌برتر از این لحاظ بوده است. آنها بازی این هفته لیگ را دو-دو با وست‌بروم مساوی کرد، با همان تیمی که هفته قبل منچستر را برده بود. رم اما موفق شد تیم اسپال را 3برصفر ببرد. لیورپول در 14بازی آخر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده و در 7مسابقه از 8بازی آخر خود 5/2گل به حریفان زده است. لیورپول در 4بازی خانگی آخر خود در اروپا کلین‌شیت کرده که این بهترین رکورد تاریخ آنهاست. آنها دو بار از 3بازی خانگی آخر خود مقابل ایتالیایی‌ها را واگذار کرده‌اند. در عوض، رم هر 3بازی آخر خود در خارج از خانه در اروپا را باخته از جمله باخت 4بریک به بارسلونا. لالانا، ماتیپ و امره‌جان از لیورپول و کاردزدورپ و دفرل از رم مصدوم‌اند. لیورپول در سال2002 یک برد دوبرصفر در بازی برگشت مقابل رم به‌دست آورد و در بازی رفت هم یک-یک کرده بود. یک سال قبل هم یک باخت و یک برد به‌دست آورد و در فینال1984 هم یک یک شدند که لیورپول در پنالتی برد و قهرمان شد. 
ترکیب احتمالی لیورپول (4-3-3): کاریوس، فان‌دییک، رابرتسون، لوورن، الکساندر آرنولد، میلنر، هندرسون، چیمبرلین، صلاح، فیرمینو، مانه (با میانگین سنی 5/25)
ترکیب احتمالی رم (3-5-2): آلیسون، فاتزیو، مانولاس، ژزوز، کولاروف، فلورنتزی، ده‌روسی، ناینگولان، استروتمان، شیک، ژکو (با میانگین سنی 4/28)

این خبر را به اشتراک بگذارید