• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 20 تیر 1400
کد مطلب : 135528
+
-

محسنی‌اژه‌ای: قوه قضاییه در مسیر تحول حرکت می‌کند


رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهم‌ترین ارکان این تحول، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.
امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیروز به همراه معاونان این وزارتخانه با غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، دیدار و گفت‌وگو کردند. امیر حاتمی گزارشی از وضعیت، اقدامات و دستاورد‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های مختلف ازجمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارائه کرد. به گزارش میزان، رئیس قوه قضاییه نیز بر اقدامات، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های حوزه دفاعی کشور و لزوم تقویت آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح تأکید کرد.
محسنی‌اژه‌ای همچنین دیروز در نخستین برنامه میدانی خود و در راستای بازدید و سرکشی از محاکم قضایی در جایگاه ریاست قوه قضاییه، از دادگستری شهرستان قدس بازدید کرد. او در جریان بازدید از دادگستری شهرستان قدس، گفت: قرار بازداشت موقت تا آنجایی که ضرورت دارد، صادر نشود و آنهایی هم که ضروری است با ملاحظه دقیق قانون باشد.
رئیس قوه قضاییه در ادامه تأکید کرد: در اینگونه موارد بازداشت موقت هم پرونده‌ها باید زودتر و سریع‌تر رسیدگی شود تا زمان بازداشت کمتر شود. محسنی‌اژه‌ای همچنین دستور داد: پرونده اراضی وقفی شهرستان قدس به‌صورت ویژه مورد بررسی قرارگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید