• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 19 تیر 1400
کد مطلب : 135452
+
-

با مردم/ شیرهای بدون ویتامین افزوده هم تولید شود


در سال‌های اخیر در اغلب شیرهای تولیدی ویتامین‌های دی به‌صورت افزودنی وجود دارد که باعث می‌شود مصرف این شیرها برای همه اقشار به‌خصوص نوزادان غیرممکن شود. طبق نظر همه پزشکان ویتامین بیش از حد در نوزادان می‌تواند باعث آسیب‌های جدی شود و جا دارد فقط بخشی از شیرها به‌صورت دستی دارای ویتامین باشند تا استفاده از شیر برای همه گروه‌های سنی آسان‌تر باشد.
شریفی از یزد 

  بوستان بهشت مادران نیازمند بهسازی و نظافت است
بوستان بهشت مادران تهران محل مناسبی برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بانوان است اما در قسمت‌هایی نیاز به بهسازی و تعمیرات دارد. به‌عنوان نمونه رختکن مجموعه فاقد یک تهویه ساده است و محوطه خارج رختکن هم به محل انباشت زباله تبدیل شده و اصلا نظافت نمی‌شود.
خلیلی از تهران 

  مشاغل مزاحم از دل گوهردشت کرج جمع‌آوری شوند
در خیابان رستاخیز گوهردشت که در دل بافت مسکونی است مجتمع تعمیرگاهی زیاد است. سرو صدا، آلایندگی، بوی بنزین، زباله‌های صنعتی و آمد و شد بسیار تبدیل به معضل جدی ساکنان شده است. بارها با 137تماس گرفته و از بازرسی شهرداری منطقه7 کرج تقاضا کرده‌ایم سری به نبش خیابان14 شرقی بزند و به این موضوع ورود کرده و این مشاغل آلاینده را به بیرون شهر منتقل کنند اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.
حریان از رستاخیز کرج

  مسئولان فقط از چند برابرشدن حقوق‌ها نگویند
مسئولان همانطور که از چند برابر‌شدن حقوق‌ها می‌گویند از چند ده‌برابر‌شدن هزینه‌ها هم بگویند که کمر خانواده‌ها را شکسته است. چه افتخاری دارد چند برابر‌شدن حقوق وقتی به نصف هزینه‌ها هم نمی‌رسد زیرا پول‌مان ارزش‌اش را باخته است.
فضل‌اللهی از تهران 

  واردات واکسن بهترین گزینه برای کنترل شیوع کروناست
در شرایط کنونی که واکسن‌های ایرانی در مرحله آزمون و خطا هستند و چند واکسن بین‌المللی هستند که در همه دنیا استفاده شده و کارساز بوده‌اند بهترین راه، واردات واکسن است تا در آینده نزدیک متخصصان و دانشمندان ایرانی بتوانند واکسن را به مرحله تولید انبوه برسانند و همچنین مشکلات زیرساختی تولید حل شده باشد. اگر به همین روال ادامه دهند هر روز جمعیت بیشتری از کشور را از دست خواهیم داد.
مردانی از املش 

  اداره آب یک درخت را از جا درآورد و رها کرد 
در خیابان 17شهریور میدان امام حسین، نبش ثارالله اداره آب یک درخت بزرگ را از ریشه درآورد که کار خودش را پیش ببرد. آیا اهمیت ندارد که یک اداره درخت بزرگی را نابود کند؟ از شهرداری تقاضا داریم پیگیر این موضوع و نظایر آن باشد.
موسی گودرزی از تهران 

  برخی پزشکان قراردادهای بیمه‌ای خود را لغو کرده‌اند
پرداخت ناهماهنگ هزینه‌های بیمه‌ها به پزشکان طرف‌قرارداد و نیز نبود زیرساختی برای وصل‌شدن به شبکه تامین اجتماعی برای اطلاع از اعتبار بیمه و نبود دفترچه کاغذی باعث شده بسیاری از پزشکان قراردادهای خود را لغو کرده و بیماران را فقط به‌صورت آزاد پذیرش کنند که در شهر کوچکی مانند گناوه این موضوع بسیار آزاردهنده و تحمیل‌کننده هزینه بسیاری بر خانواده‌هاست.
محمدحسین خامسی از گناوه 

  سهام عدالت متوفیان همچنان بلاتکلیف
به‌رغم چندین بار اطلاع‌رسانی و نیز اعلام سامانه‌ای برای ثبت مشخصات وراث متوفیان و اعلام در بخش‌های مختلف خبری، هنوز سهام عدالت متوفیان بلاتکلیف است و معلوم نیست چه بر سر سهم عدالت درگذشتگان می‌آید.
عالی نسب از سنندج

  عذرخواهی‌کردن مسئولان، مشکلی را حل نمی‌کند
اینکه مسئولان عذرخواهی کنند در ایران فرهنگ نشده است و این فرهنگ زمانی معنادار است که پس از عذرخواهی، مشکل حل شود و موضوع به‌وجود آمده باعث ازبین رفتن جان و مال انسان‌ها یا آسیب به کشور نشده باشد. نمی‌شود که زندگی مردم فلج شود و بعد عذرخواهی کنیم یا جانی از بین برود و با عذرخواهی موضوع حل شود.
بیات از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید