روابطعمومی شرکت بهرهبرداری قطارهای شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان 2نفر با یک بلیت در ایستگاه محمدیه در ستون با مردم روز پنجم تیرماه پاسخ داده است: احتراما ضمن تشکر از مسافرگرامی، به اطلاع میرساند عبور بدون بلیت برخی مسافران از گیتهای مسافری بهعنوان یک معضل اجتماعی و فرهنگی است که از ابتدای بهرهبرداری در ایستگاههای خطوط مترو وجود داشته و صرفاً مربوط به ایستگاه محمدیه یا خط هفت نیست. با وجود این پرسنل ایستگاههای مترو با آمادگی کامل و در کمال احترام و وظیفهشناسی برای مقابله با این معضل تلاش میکنند و گاهی اوقات اصرار و پافشاری برخی از همکاران برای جلوگیری از عبور بدون بلیت برخی مسافران از گیت، کار به درگیری لفظی و حتی اهانت به مأموران ایستگاهها انجام میشود که سوابق آن موجود است. در همین راستا معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهرهبرداری مترو، با ساخت کلیپ و انتشار برنامههای فرهنگی مستمر، تمامی تلاش خود را در جهت فرهنگسازی و نهادینهکردن فرهنگ استفاده صحیح از مترو و احترام به حقوق دیگران انجام داده است. ضمن اینکه شرکت بهرهبرداری مترو از این گروه از مسافران انتظار دارد در این خصوص، پرسنل حاضر در ایستگاهها را که قصد خدمت خالصانه به آنان را دارند، یاری کنند.
شنبه 19 تیر 1400
کد مطلب :
135451
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/pYWO6
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved