• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 14 تیر 1400
کد مطلب : 135034
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1wkym
+
-

با مردم/ با وجود تولید واکسن چرا وارد موج دیگرکرونا شدیم


سؤال ما این است که اکنون که واکسن داخلی هم تولید شده و واردات واکسن هم با همه محدودیت‌ها کم و بیش انجام می‌شود چرا باید روزانه صدها نفر از بین بروند. چه بنیان‌ها و خانواده‌هایی که با این روال نابود شده و می‌شوند. واکسیناسیون سراسری جدی گرفته شود.
کشوری از رشت

   درصد جانبازی رزمندگان چه شد؟
طرح اعطای درصد جانبازی به رزمندگان جان برکف 8سال دفاع‌مقدس به‌صورت مختصر اجرایی و رها شد و تا جایی که در خبرها آمده حدود 2 هزار نفر با ارائه مدارک رزمندگی، درصد جانبازی گرفتند. در شرایطی که سن همه رزمندگان در حال عبور از حد مقرر در قانون است، خواسته‌های همه رزمندگان 8 سال دفاع‌مقدس ارائه درصد جانبازی براساس مدت حضور در جبهه است.
علی عباسپور از تهران

  بلوار ابن سینای تویسرکان تکمیل و بهسازی شود
بلوار 55متری ابن سینا واقع در روبه‌روی سالن ورزشی 2هزار نفری الغدیر و نیز مجاورت بیمارستان شهید سردار سلیمانی در تویسرکان حدود 20سال پیش تنها یک لاین باریک آن آسفالت شد و به‌صورت دوطرفه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. حال با افتتاح بیمارستان 220تختخوابی سردار شهید سلیمانی در کنار این بلوار و افزایش حجم عبور و مرور و ترافیک خودروها، تکمیل این بلوار به‌شدت مورد نیاز است. سال 98برای دومین بار کلنگ ساخت در این بلوار به زمین زده شد ولی بعد از 2 سال بلوار همچنان وضعیت 20سال قبل را دارد.
سعیدی از تویسرکان

این خبر را به اشتراک بگذارید