• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13441
+
-

دیدار فرماندهان سپاه و ارتش

خبر
دیدار فرماندهان سپاه و ارتش

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالی رتبه سپاه، ظهر روز گذشته با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 این دیدار پس از آن صورت گرفت که فرمانده ارتش طی سخنانی در همایش تجلیل از مدافعان حرم که به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در سازمان بسیج برگزار شد گفت: چندین بار قبل از اینکه فرمانده ارتش بشوم هم گفتم اگر از خودم بپرسید که دوست داری چه مسئولیتی داشته باشی، می‌گویم دوست دارم جانشین فرمانده بسیج باشم. همیشه گفته‌ام اگر لباس ارتش را کنار بگذارم می‌روم و در پایگاه بسیج محله خود خدمت می‌کنم.

دو روز پیش هم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی ‌کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین امیر سرلشکر موسوی گفته بودند: آقای سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش، سخنان بسیار خوبی درخصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند.
 
امیر سر لشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی پس از نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروهی از فرماندهان ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هم افزایی نیروهای مسلح از مهم‌ترین و در اولویت اهداف ماست. وی افزود: امسال به شکرانه خداوند روز ارتش و پاسدار با هم مقارن شده بود و این مهم زمینه برگزاری این نشست صمیمی قرار گرفت. سرلشکر موسوی اظهار داشت: در این نشست جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه و حفاظت  اطلاعات حضور داشته و برای هر چه بهتر اجرایی شدن فرمان حضرت آقا مبنی بر هم افزایی در بین نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید