• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134173
+
-

با مردم/ مسئولان در مورد مرگ‌های اتوبوسی شفاف‌سازی‌ کنند

در چند روز 2حادثه تصادف اتوبوس خبرنگاران و نیز تصادف اتوبوس سربازان قلب مردم ایران را به‌درد آورد. این اتفاق پیش از این هم چندین بار رخ داده و هر بار تنها راننده مقصر شناخته شده است. درحالی‌که مسئولیت انتخاب راننده با متولیان است و توقع می‌رود مقصران اصلی این‌گونه حوادث معرفی شوند و مسئولان در آینده تا حد امکان جلوی از این قبیل حوادث اتفاقات فراموش‌نشدنی را بگیرند.
خلاصه چندین پیام مردمی از شهرهای مختلف

 جاده گرمسار به جندق زودتر افتتاح شود
جاده در حال ساخت جندق به گرمسار درصورت بازگشایی بسیار مفید خواهد بود و ضمن ایجاد مسیر آسوده‌تر برای تردد رانندگان مسیر مشهد به تهران و نیز ساکنان جندق، صدها شغل ایجاد شده و رونق اقتصادی شکل می‌گیرد. توقع داریم در بازگشایی و تکمیل این مسیر تسریع شود.
ثابتی از جندق اصفهان

  درختان خیابان دیباجی نیازمند آبیاری فوری هستند
از شهرداری منطقه2 تقاضا داریم نسبت به آبیاری فوری درختان خیابان دیباجی جنوبی اقدام کنند زیرا بسیاری از درختان این خیابان به‌خصوص در نبش بزرگراه صدر در حال خشکیدن هستند.
بیگلری از تهران

   بی‌انصافی برخی تعمیرکاران لوازم تعمیری
تورم و گرانی‌های متعدد باعث شده تا برخی تعمیرکاران بی‌انصاف برای کسب درآمد بیشتر و جبران کمبودهای مالی خود، مبالغ اضافی و بعضا هنگفتی را به مشتریان ناچار خود تحمیل کنند و با خرج‌تراشی‌های بیهوده و تعویض قطعات غیرضروری و ظاهر‌سازی‌ خرابی مصنوعی هزینه‌های بیشتری دریافت کنند. در این شرایط دشوار مالی و مشکلات که زندگی برای همه سخت است آیا نباید با متخلفان برخورد کرد.
بلیغیان از اصفهان

  برخورد با زورگیری و دزدی موفق و کافی نیست
برخورد ناموفق با دزدی و زور‌گیری، این پدیده وحشت‌آور و مذموم را به جرم روزمره کشور تبدیل کرده است. آیا وقت آن نرسیده قوه قضاییه شدت عمل بیشتری در مواجهه با این قبیل خاطیان به خرج دهد.
حجتی از تهران

   بسته‌های اینترنت بعد از انتخابات منتقل نشدند
طبق وعده‌های مسئولان قرار بود وقتی بسته هدیه اینترنت انتخابات تمام شد بسته جاری اینترنت زمانش به یک‌ماه بعد منتقل شود ولی زمان بسته‌ها منتقل نشده و عملا معادل هدیه‌ای که داده‌اند و چند برابرش، از دستمان رفته است.
محمودی از یزد

  سطل‌های زباله بدبو در گوشه و کنار شهر
سطل‌های زباله در تهران بدبو هستند و در اغلب نقاط شست‌وشوی کافی نمی‌شوند، با این حال قبض پسماند سر موقع می‌آید و ما هم آن را پرداخت می‌کنیم. سؤال این است که با همین هزینه‌های پسماند چرا نظافت حداقلی صورت نمی‌گیرد.
صولتی از تهران

  نابودی باغات و اراضی کشاورزی دهات حسنجون در طالقان
در محدوده مرکزی طالقان، دهات حسنجون مورد تاخت‌وتاز عده‌ای تازه به‌دوران‌رسیده و پولدار قرار گرفته که زمین‌ها را تبدیل به ویلا و باغات را ویران می‌کنند. حتی در حریم رودخانه فنس‌کشی کرده وآنجا را که قرن‌ها عمومی بوده قلمرو خود می‌دانند! هیچ نظارتی هم در کار نیست و اغلب این مالکان جعلی با خودروهای مدل بالا در دهات جولان داده و ساکنان را خون به دل می‌کنند.
شهباز از کرج

  داروی بیماران اس‌ام‌ای همچنان موجود نیست
به‌رغم پیگیری‌های چندباره خانواده‌های بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مسئولان وزارت بهداشت، هنوز داروی مورد نظر به کشور وارد نمی‌شود و در 3سال اخیر صدها کودک مظلوم مبتلا به این بیماری آسمانی شده‌اند. عاجزانه از مسئولان تقاضا داریم تدبیری بیندیشند و صدای خانواده‌های این بیماران مستاصل را بشنوند.
فرهودی از تهران

  2نفر با یک بلیت در ایستگاه محمدیه
در ایستگاه متروی محمدیه برخی افراد برای عبور از گیت بلیت از یک بلیت برای دو نفر استفاده می‌کنند که عادلانه نیست و هزینه‌کردن از بیت‌المال است. چندین بار نیز موضوع را به مسئولان گزارش داده‌ام اما توجهی نمی‌شود.
خوبرو از تهران

  مردم شهرنشین در مصرف آب بیشتر صرفه‌جویی کنند
براساس آماری که مسئولان اعلام کرده‌اند در کلانشهرها مصرف آب حداقل 20درصد از میانگین کشوری بیشتر است، درحالی‌که مردمی که سال‌ها و نسل اندر نسل کشاورز بوده‌اند اکنون دچار کم‌آبی شده‌اند و حتی نمی‌توانند نان خود را در بیاورند چون آب کافی ندارند. از مردم شهرنشین تقاضا داریم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.
خلیلی از فومن

  هزینه تاکسی‌های اینترنتی بسیار گران شده است
به‌تازگی هزینه تاکسی‌های اینترنتی به‌خصوص آنها که معروف‌تر هستند بسیار گران شده است. از طرف دیگر به‌رغم هزینه بالایی که دریافت می‌کنند کولر خود را به‌بهانه مصرف بنزین روشن نمی‌کنند. چگونه باید بر این شغل نظارت شود.
مسعودی از تهران

 کارکنان تعزیرات وظایف نظارتی خود را درست انجام نمی‌دهند
از تعزیرات توقع داریم کارکنانی را برای نظارت بفرستد که شرافتمندانه انجام وظیفه کنند و جلوی کم فروشی‌ها و گرانفروشی‌ها را بگیرند. برخی بازرسان تعزیرات خودشان عامل تورم و گرانی‌ها هستند و به‌خاطر کم‌کاری آنها سوداگران به مردم ظلم می‌کنند.
جانباز 45درصد

این خبر را به اشتراک بگذارید