• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134126
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/PNqrW
+
-

نیازمند با 130هزار دلار در پورتیموننزه

پیشنهاد سپاهان به نیازمند ۳برابر پیشنهاد پرتغالی‌هاست اما او پول کمتر را انتخاب کرده است

نیازمند با 130هزار دلار در پورتیموننزه


امیرحسین اعظمی ـ خبرنگار

اولین‌بار یک خبرنگار پرتغالی بود که خبر داد پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه سپاهان با باشگاه پورتیموننزه پرتغال قرارداد امضا کرده و قرار است فصل آینده در لیگ این کشور فوتبالش را ادامه دهد. این خبر درست زمانی منتشر شد که نیازمند همراه با تیم ملی فوتبال ایران در کشور بحرین حضور داشت. او با تکذیب این خبر اعلام کرد که در پایان فصل در این خصوص تصمیم خواهد گرفت، ولی حالا خبر می‌رسد گلر سپاهان با تیم پرتغالی به توافق رسیده و حضورش در پورتیموننزه قطعی است. حتی یکی از همبازی‌های نیازمند در تیم ملی هم در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری ورزشی، جدایی این بازیکن از سپاهان و پیوستنش به تیم پرتغالی را تأیید می‌کند. رسانه‌های معتبر پرتغالی ازجمله آبولا و رکورد نیز به خبر مذاکرات پورتیموننزه با نیازمند پرداخته و اعلام کردند که این سنگربان با قراردادی ۳ساله راهی لیگ پرتغال خواهد شد.

  نیازمند ریسک کرد؟
با توجه به نزدیکی رقابت‌های جام‌جهانی مسئله مهم برای نیازمند این است که در تیم باشگاهی‌اش موقعیت ثابتی داشته باشد. ماندن در سپاهان این اطمینان خاطر را به نیازمند خواهد داد تا همچنان یکی از شانس‌های مسلم رفتن به جام‌جهانی باشد اما حضور در فوتبال اروپا شاید تا حدودی معادلات او را بر هم بزند. قبل از شروع این فصل علیرضا بیرانوند هم تصمیم به ترک فوتبال ایران گرفت اما او در اروپا فصل پرچالشی را پشت سر گذاشت و در خیلی از بازی‌ها نیمکت‌نشین بود. از طرفی موقعیت تیمی پورتیموننزه و قدرت فنی این تیم هم در حدی نیست که نیازمند بتواند در هر بازی روی کلین‌شیت یا کم گل‌خوردن حساب باز کند. با این حال، این انتخاب می‌تواند اتفاقات مثبتی را هم برای این گلر جوان رقم بزند و درخشش در پورتیموننزه مسیر فوتبالی نیازمند را به کلی تغییر خواهد داد.

  قرارداد 130هزار دلاری
نیازمند در حالی با تیم پرتغالی به توافق رسیده که برای نخستین فصل حضورش در این تیم مبلغی بین 130 تا 150هزار دلار دریافت خواهد کرد و دستمزد این بازیکن حتی به 4میلیارد تومان برای یک فصل هم نخواهد رسید. این در حالی است که نیازمند مدتی پیش از سوی باشگاه سپاهان یک پیشنهاد جالب دریافت کرد و گفته می‌شود که مبلغ این پیشنهاد 12میلیارد تومان بوده است. حتی بحث حضور این بازیکن در پرسپولیس هم مطرح بود و داوود فنایی، مربی گلرهای پرسپولیس هم صحبت‌هایی با این بازیکن انجام داده بود. حالا نیازمند با کمتر از یک‌سوم مبلغی که سپاهان به او پیشنهاد داده بود، قرار است راهی پورتیموننزه شود. او بدون‌شک برای ترک فوتبال ایران مسائل مالی را درنظر نخواهد گرفت و در فوتبال پرتغال بیشتر دنبال رسیدن به هدف‌های فوتبالی‌اش خواهد بود تا با درخشش در پورتیموننزه موقعیت مالی‌ بهتری هم پیدا کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :