• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 31 خرداد 1400
کد مطلب : 133670
+
-

صدای همشهری

   رسیدگی به وضعیت معتادان در رشت
آمار معتادان دوره‌گرد و افراد کارتن خواب در شهر در حال افزایش است. به نظر می‌رسد مسئولان برنامه‌ریزی برای ساماندهی آن‌ها ندارند. این مساله موجب بروز ناامنی در شهر شده و همچنین آسیب‌های اجتماعی زیادی به همراه دارد. 
یک شهروند از گیلان 

  درخواست بازگشایی مرز سراوان 
چند ماهی از بسته بودن مرز سراوان در سیستان‌وبلوچستان به روی سوخت‌برها می‌گذرد. سوخت‌بران مرزنشین سیستان و بلوچستان راه دیگری برای امرار معاش ندارند و با بسته بودن مرزها مشکلات زیادی برایشان ایجاد شده است. 
بلوچ‌زهی از سیستان‌وبلوچستان 

  پایگاه انتقال خون برای بوکان
در شرایطی که هر روز  اخباری درباره کمبود خون در مناطق مختلف کشور منتشر می‌شود، شهر بوکان از وجود یک پایگاه انتقال خون محروم است. شهرستان بوکان 251 هزار نفر جمعیت دارد و سومین شهرستان بزرگ استان محسوب می‌شود. با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر ترانزیتی قرار دارد و تصادف‌های زیادی در آن اتفاق می‌افتد، از مسئولان می‌خواهیم یک پایگاه انتقال خون در منطقه مستقر کنند. 
صابری از آذربایجان غربی 

  قطعی مکرر آب در مجموعه شهید کشوری 
چند سال است با شروع فصل گرما، آب مجموعه مسکونی شهید کشوری با قطعی‌ طولانی مدت مواجه می‌شود و حتی آب شب‌ها برای چند ساعت وصل نمی‌شود. هر چقدر این موضوع را پیگیری کردیم نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. 
یکی از ساکنان از اصفهان 

  مشکل فیش‌ زمین‌های زنجان 
در استان زنجان چند تعاونی مسکن وجود دارد که مردم پول خود را برای دریافت زمین به این تعاونی‌ها واریز کرده‌اند. سال‌های زیادی صبر کرده‌ایم تا این وعده تحقق پیدا کند و هر بار هم که به مسئولان استانی برای رفع مشکلات‌ مراجعه کرده‌ایم نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. این زمین‌ها بدون مشکل هستند و سند مادر دارند. 
مسئولان مربوطه متقاضیان را در وضعیت بلاتکلیفی قرار داده و حتی استاندار زنجان اعلام می‌کند که خرید و فروش این فیش‌های زمین غیرقانونی است.
حال این سؤال مطرح می‌شود که اگر خرید و فروش این زمین‌ها خلاف قانون است پس چرا بارها پیشنهاد خرید همین زمین‌ها را به دولت داده‌اید؟ 
ما اعضای شرکت‌های واگذاری زمین‌ها از جمله نورپران، ویلاشهر، فتح یاران و خیاطان از قوه قضاییه تقاضا داریم وارد این موضوع شوند و مشکل را حل کنند
جمعی از اعضا از زنجان


  سرنوشت تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان 
شرکت آب و فاضلاب همدان بر اساس قراردادی در دی سال 84 قرار بود طی 21 ماه تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان را بسازد. با گذشت 15 سال سرنوشت این تصفیه‌خانه فاضلاب مشخص نیست.
صادقی از همدان 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید