• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 28 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130951
+
-

با مردم/ فکری برای سرقت مبلمان شهری و دریچه‌های فاضلاب کنند


این روزها سرقت قطعات مبلمان شهری و دریچه‌های فاضلاب بسیار دیده می‌شود و از سویی بازار فروش ضایعات فلزی حسابی داغ است. از سویی در خبری خواندم که رئیس اتحادیه آهن‌فروشان تهران هم از وجود دریچه‌های فاضلاب و نرده‌های پل‌های هوایی در ضایعات‌فروشی‌ها خبر می‌دهد. آیا ردیابی و برخورد با این سارقان که بعضا باعث به خطر افتادن جانی می‌شوند کار سختی است وقتی جنس سرقتی آنها در نقاطی مشخص به فروش می‌رسد؟
گرانمایه از تهران 

  ناهماهنگی در سمپاشی باعث مرگ زنبورهای ما شد
به‌کارگیری نیروهای بی‌تجربه برای سمپاشی باعث شد، بدون درنظر گرفتن اینکه زنبورستانی در نزدیکی مزارع و باغات هست اقدام به سمپاشی شود. همین امر باعث شد نیمی از زنبورهای ما نابود شوند و واقعا نمی‌دانیم برای تولید محصولات چه باید بکنیم. از طرفی نهاده‌های مربوط به زنبورداری بسیار گران شده و قادر به تهیه نهاده‌های تولید ازجمله شکر نیستیم. یک مسئولی بیاید بگوید تکلیف امثال من که نسل اندر نسل زنبوردار بوده‌ایم چیست؟
موسوی از جاده چالوس

  جلوی افزایش غیرقانونی قیمت نان را بگیرند
چندگانگی قیمت نان باعث شد با تعزیرات و اتحادیه نانوایان تماس بگیرم. آنها در پاسخ به اعتراض بنده اعلام کردند هنوز مصوبه قانونی برای افزایش قیمت نان ابلاغ نشده است و نانوایان حق ندارند قیمت نان را افزایش دهند. بحث بنده این است که گفتن این مطلب چه اثری دارد وقتی که نانوایان خودسرانه قیمت را افزایش می‌دهند. 
فاطمیان از تهران 

  پارک روبه‌روی خانه معلم سرپل ذهاب همچنان ویرانه است
با گذشت نزدیک به 4سال از زلزله سرپل ذهاب پارک روبه‌روی خانه معلم این شهر که محل استراحت و بازی کودکان شهر و حتی مسافرانی از دیگر مناطق بود همچنان ویرانه است و حتی وسایل داخل پارک هم یا به سرقت رفته یا منتقل شده است. به‌نظر نمی‌رسد احیای مکانی که قبلا هم پارک بوده کار سخت و هزینه‌بری باشد. 
حسینی از سرپل ذهاب

این خبر را به اشتراک بگذارید