• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13092
+
-

ریزنویس

  سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت‌احوال: با توجه به اینکه ممکن است برخی مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه‌ کتاب کارت ملی هوشمند نداشته باشند و بخواهند از این فرصت استفاده کنند، بناست ایستگاه‌های سیار صدور کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب مستقر شوند و سازمان ثبت‌احوال نیز آمادگی استقرار این دستگاه‌ها را دارد. (ایسنا)

  ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران: بیش از 2هزار دکل بدون مجوز در شهر تهران نصب شده است، قطعا از سال‌جاری تمام دکل‌های بدون مجوز جمع‌آوری می‌شوند. (فارس)

  بهمن نوری، شهردار منطقه 8تهران: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در شرق تهران احداث می‌شود. (شهرنوشت)

  علی نوذرپور، شهردار منطقه ۲۲ تهران: منطقه ۲۲ می‌تواند به‌عنوان منطقه پشتیبان شهر تهران در مواقع بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی عمل کند. همچنان که در گذشته کارکردهایی از این دست نیز در طرح جامع منطقه دیده شده است و ما در پارک ایمنی که بزرگ‌ترین پارک ایمنی کشور خواهد بود، ملزم به اجرای کلیه الزامات آموزشی زلزله خواهیم بود. (ایسنا)

  حسن رحمانی، شهردار منطقه ۲۱ تهران:بازارگل شهید لشگری به عنوان نخستین بازار گل‌منطقه تا نیمه
 اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود. علاوه بر این، پروژه‌احداث شهر بازی منطقه در زمینی به مساحت هزار و‌ ۸۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد. (شهرنوشت)

  سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران: هم‌اکنون مراکز معاینه فنی بیهقی و آبشناسان به‌صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و در شیفت سوم از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد تا ۷ صبح در حدود ۳۰۰ دستگاه خودرو به مراکز مراجعه می‌کنند. همچنین واحد سیار تک‌خطه شماره یک در منطقه یک میدان نوبنیاد مستقر شد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :