• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13082
+
-

تلاش برای تردد آسان جانبازان در شهر

صبح دیروز مراسمی به مناسبت روز جانباز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد و در آن سرپرست شهرداری تهران مطالبی را درخصوص خدمات مورد نیاز جانبازان بیان کرد.

به گزارش همشهری، سمیع‌الله حسینی مکارم در این همایش که در سالن شهید آوینی برگزار شد، گفت: «امیدوارم شهرداری تهران زمینه‌های خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌ویژه جانبازان عزیز را در زمینه خدمات شهری، حمل‌ونقل و مجموعه مباحث فرهنگی و اجتماعی فراهم کند.» او بر همین اساس به تلاش جدی مجموعه شهرداری تهران برای تحقق ماموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

حسینی مکارم گفت: «امید می‌رود جانبازان عزیز که برای حفظ نظام اسلامی، انقلاب و ارزش‌ها از جان خود مایه گذاشتند، در استمرار ارزش‌های اسلامی و تحقق ماموریت‌ها و اهداف فرهنگی و اجتماعی نیز به ما کمک کنند.» در برنامه‌های شهرداری تهران برای سال 97سرفصل ویژه‌ای برای حمل‌ونقل و تردد جانبازان و معلولان در شهر باز شده است. بر این اساس در بودجه امسال برای روان‌سازی عبور و مرور معلولان، جانبازان و سالمندان و بهسازی معابر از این لحاظ اعتباری نزدیک به 160میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید