• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130422
+
-

با مردم/ آب پارک دامپزشکی قطع است


آب پارک دامپزشکی واقع در تقاطع خیابان اسکندری با خیابان آذربایجان، مدت‌ها‌ست قطع است و در نتیجه امکان استفاده از سرویس بهداشتی و یا آب آشامیدنی در این پارک وجود ندارد.
صادقی از تهران

  مسئولان فکری برای نابودی سرسبزی تبریز بکنند
سال80 وقتی با هواپیما از روی تبریز عبور می‌کردم این شهر سرسبز و زنده بود، ولی هفته قبل وقتی بعد از سال‌ها مجددا با هواپیما از روی این شهر عبور کردم چیزی از سرسبزی تبریز باقی نبود. یعنی باغشهری مثل تبریز طی دو دهه باید اینگونه نابود شود؟
افشار از تبریز

  مسیرهای تردد معلولان در تهران بسیار کم است
متأسفانه مسیرهایی که برای معلولان و کم‌توانان قابل‌تردد باشد و بتوانند با ویلچر یا عصا در آنها رفت‌وآمد کنند نه در سطح شهر به اندازه کافی وجود دارد و نه در مترو. این در حالی است که تهران پایتخت است و توقع می‌رود حداقل در این زمینه پیشرو باشد. 
سلیمانی از تهران

  تله‌کابین نساخته آبیدر 20ساله شد
حدود 20سال قبل قرار شد تله‌کابینی در منطقه آبیدر راه‌اندازی شود که به توسعه گردشگری و نیز رونق اقتصادی شهر سنندج کمک کند. متأسفانه هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
صلاح‌الدین صباغ از سنندج

  چرا برخی به اجاره قیمت کیوسک اعتراض دارند
در مقایسه با  افزایش قیمت اجاره‌بهای یک ملک بسیار کوچک تجاری، افزایش اجاره‌بهای کیوسک‌ها رقم قابل‌توجهی نیست. آن هم با توجه به درآمدی که گفته می‌شود دکه‌داران دارند. من یک مغازه 8متری دارم که بابت آن ماهانه 10میلیون تومان اجاره می‌دهم و چند‌ماه است به‌دلیل کسادی قادر به تامین اجاره‌اش نیستم. کاش من هم یک دکه داشتم که ماهی یک‌میلیون تومان اجاره‌ا‌ش بود.
محسنی از تهران 

  پساب فاضلاب می‌تواند بدون آلودگی باشد
مدت‌هاست پساب فاضلاب شهر صدرا در نزدیکی شیراز در محیط رها می‌شود و کیلومترها در مسیر خود حرکت می‌کند. بعد از پیگیری بسیار از مسئولان، آنها عنوان کردند که این پساب هیچ‌گونه آلودگی‌ای ندارد و قبل از رها‌سازی‌ کلرزنی و تصفیه می‌شود. سؤال این است که اگر واقعا این پساب تصفیه شده است چرا آن را بی‌برنامه رها کردند و چرا به مصارف تعریف شده برای پساب‌های تصفیه شده نمی‌رسد. اگر هم تصفیه نشده است که مسئولان باید توضیح دهند که چرا سلامت مردم برایشان این‌قدر بی‌اهمیت است.
همایونی از شیراز

  ماشینم در پارکینگ خانه جریمه تسلیمی دارد
ماشین بنده از روزچهارشنبه یازدهم فروردین درحیاط ویلایی درکرج پارک است و تا به امروز حتی یک‌بار هم از آن پارکینگ خارج نشده است ولی پنجشنبه هفته گذشته در تهران به‌علت تخلف اعمال قانون شده و پیامک جریمه تسلیمی برایم ارسال شده است. چطور ممکن است ماشینم در پارکینگ خانه تخلف کرده باشد؟!
ناظران از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید