• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130210
+
-

کوتاه از حادثه/ سارقان فرش‌های ابریشمی به دام افتادند


3سارق حرفه‌ای با دستبرد به یک فرش‌فروشی موفق به سرقت فرش‌های ابریشمی با ارزش بیش از 15میلیارد ریال شده بودند اما چند روز پس از این سرقت پلیس آنها را به دام انداخت و فرش‌های گران قیمت را در مخفیگاه‌شان کشف کرد.
به گزارش همشهری، این سرقت میلیاردی چند شب قبل در فرش‌فروشی واقع در یوسف‌آباد اتفاق افتاد و در جریان آن سارقان موفق به سرقت 7تخته فرش ابریشمی به ارزش 15میلیارد ریال شدند. با گزارش سرقت به پلیس، مأموران کلانتری 125یوسف‌آباد تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. شواهد نشان می‌داد عاملان این سرقت از سارقان حرفه‌ای هستند، چرا که توانسته بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقشه سرقت را عملی کنند.
 با این حال وقتی تحقیقات ادامه پیدا کرد مأموران به اطلاعاتی درخصوص سارقان دست یافتند و اینکه مخفیگاه‌شان در حوالی خیابان ناصرخسرو است. در این شرایط بود که مأموران در جریان عملیات غافلگیرکننده توانستند آنها را دستگیر و فرش‌های ابریشمی را در مخفیگاه‌شان کشف کنند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 7تخته فرش 6متری ابریشمی کشف شد که کارشناسان ارزش فرش‌های کشف شده را 15میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. به‌گفته وی متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید