• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130200
+
-

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه مواد شوینده

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه مواد شوینده


انفجار در بخشی از یک کارخانه تولید مواد شوینده در قزوین آتش‌سوزی گسترده‌ای را رقم زد و خسارت زیادی به بار آورد.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت11:20 دیروز با وقوع یک انفجار در بخشی از یک کارخانه تولید مواد‌شوینده و بهداشتی در شهرک لیا قزوین آغاز شد. انفجار به حدی بود که به‌سرعت موجب آتش‌سوزی شد و دود زیادی محل حادثه را فرا گرفت. در یک چشم به‌هم زدن شعله‌های آتش بخش‌های بیشتری از کارخانه را دربرگرفت و در حال پیشروی بود. در این شرایط بود که آتش‌نشانان برای مهار شعله‌های آتش راهی آنجا شدند.
قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع این حادثه نیروهای آتش‌نشانی از شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بوئین زهرا، قزوین و محمدیه به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه بر اثر این انفجار یکی از سوله‌های شرکت کاملاً از بین رفته است، افزود: 12دستگاه خودروی آتش‌نشانی ‌خود را به محل حادثه رساندند و از چند جبهه مشغول اطفای حریق شدند و همزمان با خاموش کردن آتش آتش‌نشانان بوئین زهرا، آبیک و محمدیه هم به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی درباره حادثه‌دیدگان احتمالی در این آتش‌سوزی گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشت و دو آتش‌نشان حین اطفای حریق دچار مصدومیت جزئی شدند که حال آنان مساعد است. به‌گفته وی علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید