• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 18 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130090
+
-

حضور نمادین در راهپیمایی روز قدس

مراسم روز قدس امسال با گردهمایی جمعیت‌هایی از مردم در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهرهای کشور در حمایت از فلسطین و آزادی قدس اشغالی برگزار شد. راهپیمایان به‌رغم اعلام قبلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر لغو برنامه رسمی راهپیمایی امسال به‌علت بیماری کرونا تجمعات نمادینی را رقم زدند. این مراسم در تهران به‌صورت ویژه در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی، انقلاب، فلسطین و به‌ویژه میدان آزادی همراه با پخش سرودهای حماسی حزب‌الله و فلسطین و توزیع اقلام فرهنگی و تبلیغاتی برگزار شد.
در تجمع میدان فلسطین، شرکت‌کنندگان پرچم‌هایی از فلسطین و حزب‌الله لبنان در دست داشته و با سردادن شعارهای «الموت آمریکا» و «الموت اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند. در این مراسم، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد؛ همچنین روزشمار نابودی اسرائیل به نمایش گذاشته شد که ۷هزار و ۲روز تا نابودی اسرائیل باقی مانده است.
در فضای مجازی نیز کاربران حمایت از فلسطین و خشم و انزجار از اسرائیل غاصب را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند و با ایجاد هشتگ‌هایی چون #القدس اقرب، #قدس شریف_نزدیکیم به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی و همچنین شعار واحد «آزادی قدس نزدیک است» و  #quds_is_closer فریاد آزادی از ظلم و استکبار رژیم صهیونیستی را بازنشر دادند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید