• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 18 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130040
+
-

نکته بازی/ کروات‌ها علیه رامین



به‌نظر می‌رسد رامین رضاییان کلا از همکاری با مربیان کروات ‌شانس نیاورده است. این روزها  او فرم فنی خوبی دارد، اما دراگان اسکوچیچ از این بازیکن برای حضور در تیم ملی دعوت نمی‌کند. سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤالی در مورد این بازیکن گفته بود به مدافع راستی نیاز دارد که بیشتر کار تدافعی انجام بدهد. با این حال برخی گمانه‌زنی‌ها هم حاکی از آن است که مشکل رضاییان فنی نیست و به مسایل بیرون از زمین فوتبال برمی‌گردد. در هر صورت رامین از دومین مربی کروات هم شانس نیاورده است. نفر اول هم که اساسا نیازی به معرفی ندارد. برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی رضاییان از پرسپولیس در ابتدای لیگ شانزدهم طوری با او چپ افتاد که حتی بازگشت این بازیکن هم افاقه نکرد.

وقت کاملا آزاد بیرانوند

محمدحسین کنعانی‌زادگان که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس وجود دارد، با مخاطبانش ارتباط زنده اینستاگرامی گرفته و گفته: «تا وقتی هستم تمام تمرکزم روی تیم خواهد بود.» به زبان ساده‌تر یعنی دارم می‌روم و خیلی روی من حساب نکنید. علیرضا بیرانوند هم درست وسط همین لایو کوتاه کامنت گذاشته و به کنعانی‌زادگان یادآوری کرده به‌زودی دیگر نمی‌تواند از این لایوها برای هواداران بگذارد. حالا ما کاری به ماندن یا رفتن آقای مدافع نداریم، اما شما وقت علیرضا بیرانوند را ببینید که چقدر خالی و آزاد است. خب حق هم دارد؛ آنتورپ الان 2تا دروازه‌بان دیگر دارد که به نوبت بازی می‌کنند، ظاهرا یک گلر جدید هم قرار است آخر فصل جذب شود، با این شرایط انتظار دارید بیرو کجا باشد غیر از لایو کنعانی؟

شکنجه آسیایی ادامه دارد؟

رسانه‌های قطری از تمدید قرارداد السد با ژاوی به‌مدت 2فصل دیگر خبر می‌دهند. به هر حال ژاوی چهره معتبری است و امسال هم السد را بدون شکست قهرمان لیگ ستارگان کرد. فقط مشکل اینجاست که ظاهرا لیگ قهرمانان برای ژاوی طلسم شده. این بنده‌خدا انواع بدشانسی‌ها را در این تورنمنت تحمل کرده. بیرانوند بهترین سیوش را برای ضربه او کنار گذاشت، ترابی بهترین شوتش را در روز خداحافظی او زد، عیسی مهم‌ترین گلش را به تیم ژاوی زد و سخت‌ترین قرعه امسال آسیا هم به تور تیم او خورد. تازه یک مشت اشتباه داوری هم به ضرر ژاوی داشتیم؛ از پنالتی گرفته نشده پارسال جلوی پرسپولیس تا آفساید اشتباه اعلام‌شده امسال جلوی النصر. اگر به ما باشد، امیدواریم طلسم آسیایی برای ژاوی در این دو سال هم ادامه بیابد!

این خبر را به اشتراک بگذارید