• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129954
+
-

نکته بازی/اگر پارسال بود...


زمانی که فشار باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ مؤثر واقع شد و مسابقه این تیم با سپاهان 48ساعت به تعویق افتاد، انتظار داشتیم باشگاه اصفهانی به‌شدت نسبت به این موضوع اعتراض کند. اگر پارسال چنین اتفاقی رخ می‌داد و امیر قلعه‌نویی هدایت طلایی‌پوشان را برعهده داشت، احتمالا بیانیه‌ای از سوی این باشگاه صادر می‌شد که از واژه واژه‌اش خون می‌چکید. این بار اما خبری نبود که نبود. دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب غیراز یکی‌ دو مصاحبه فرعی و متفرقه از بازیکنان سپاهان، کسی چیزی نگفت و باشگاه هم موضع‌گیری رسمی نکرد. آنها ترجیح می‌دهند در آرامش کارشان را پیش ببرند. اگر سپاهان امسال موفق به قطع نوار قهرمانی‌های پرسپولیس شود، بی‌گمان یکی از دلایلش همین سیاست بوده است.

برنامه هفتگی باشگاه ماشین‌سازی
شل‌کن، سفت‌کن در باشگاه ماشین‌سازی تبریز همچنان ادامه دارد. مدیران این باشگاه شنبه‌ها تصمیم به تعلیق فعالیت‌های تیم می‌گیرند، یکشنبه‌ها تهدید می‌کنند که از لیگ کنار خواهند کشید، دوشنبه‌ها به هیأت فوتبال استان حمله می‌کنند، سه‌شنبه‌ها علیه مالک قبلی موضع می‌گیرند، چهارشنبه‌ها از اداره کل ورزش استان طلب کمک می‌کنند، پنجشنبه‌ها به تکذیب تمامی اخبار روزهای گذشته می‌پردازند و جمعه‌ها هم خبر می‌رسد فعلا قرار شده این تیم به کارش ادامه بدهد! برای باشگاه ریشه‌دار تبریزی با نیم‌قرن سابقه عمیقا احترام قائلیم، اما این دست اخبار آنقدر لوث شده که خیلی از مخاطبان حتی دیگر حاضر به باز کردن آن و خواندنش در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نیستند. هر سوژه‌ای به یک اندازه مشخص کشش دارد. مدت‌هاست جذابیت اخبار مربوط به ماشین‌سازی تمام شده. هر کاری دوست دارید، انجام بدهید.

ببین بقیه چی می‌کشیدند
در مورد چرایی قطع همکاری فراز کمالوند با استقلال همچنان حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. مهم اما آن است که فراز با دریافت پیشنهاد سرمربیگری سایپا، قید استقلال را زد و رفت. درحالی‌که خود این مربی می‌گوید جدایی‌اش با هماهنگی فرهاد مجیدی و مدیرعامل باشگاه صورت گرفته، اعضای هیأت‌مدیره استقلال می‌گویند از این اتفاق شوکه شده‌اند. این وسط اما تنها کسی که نباید هیچ گله‌ای داشته باشد فرهاد مجیدی است. اتفاقا زیاد هم بد نشد و خوب است فرهاد طعم داشتن رفیق نیمه‌راه را بچشد. تا جایی که ما یادمان می‌آید، مجیدی در دوران بازی و حتی مربیگری چپ و راست تیمش را ول کرده و رفته، به هیچ‌کس هم پاسخگو نبوده است. حالا بگذارید یک‌بار هم یک نفر خود مجیدی را ول کند و برود!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید