• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129857
+
-

امجدیه/ عذرخواهی کافی بود

لیلی خرسند- خبرنگار

بعد از مسابقات مرسین ترکیه انتظار این بود فدراسیون دوومیدانی بپذیرد اشتباه کرده و تیم را به مسابقات ضعیف اعزام کرده است اما آنها می‌گویند راضی‌اند. علی رضایی، دبیر فدراسیون در برنامه تلویزیونی گفت سطح مسابقات بالا بود اما نگفت چرا در مسابقه سطح بالا یک دونده (آشورپور) به تنهایی مسابقه داد یا اینکه چرا ایرانی‌ها با رکوردهای پایین از رکوردهای شخصی‌شان 7 طلا گرفته‌اند. رضایی حتی مدعی شده که با رکوردهایی که ایرانی‌ها در پرتاب وزنه زدند، می‌توانند قهرمان آسیا شوند. طیبی با 19متر و 95سانتی‌متر قهرمان مرسین شد. در آخرین مسابقه آسیایی پرتابگر هندی با 20متر و 22سانتی‌متر قهرمان شد و پرتابگر چینی با 19سانتی‌متر کمتر دوم.

ژیمناستیک دوست ندارید؟
 در 8 روزی که از شروع نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک می‌گذرد حتی یک نفر هم حاضر نشده برای ثبت‌نام برود. تا 21اردیبهشت‌‌ماه فرصت هست و شاید نامزدها ترجیح داده‌اند روزهای آخر نام‌نویسی کنند. اما بعضی‌ها می‌گویند چون به‌احتمال زیاد باز زهرا اینچه درگاهی رئیس فعلی فدراسیون رئیس می‌شود‌، بقیه نخواسته‌اند به‌خودشان زحمت بدهند و نامزد شوند. هرچند خود درگاهی هنوز برای ثبت‌نام اقدامی نکرده است. وزارت ورزش تصمیم دارد قبل از پایان دولت، انتخابات فدراسیون‌ها برگزار شود و فدراسیونی با سرپرست به دولت بعدی منتقل نشود. دوره 4ساله ریاست درگاهی 19تیر به پایان می‌رسد.

فقط تیتر خوب بود
«دختران بسکتبال ایران به جام جهانی صعود کرد» با این تیتر خیلی‌ها ذوق کردند. مگر می‌شود تیم ملی بسکتبال زنان ایران که هنوز در سطح آسیا هم مسابقه‌ای نداده، به جام جهانی صعود کند؟ و اینکه در شرایط کرونایی کی و کجا و در کدام مسابقه دختران این مجوز را گرفته‌اند؟ واقعیت این بود که آنها در مسابقات آنلاین جهانی شدند. فیبا، فدراسیون جهانی بسکتبال، در روزهای بیکاری بسکتبال که همه با کرونا درگیر بودند، مسابقات آنلاین مهارت‌های فردی راه انداخت. در حوزه آسیا-اقیانوسیه دختران زیر 15سال ایران در رقابت با استرالیا و فلسطین به‌عنوان صدرنشین به مرحله جهانی صعود کردند.









 

این خبر را به اشتراک بگذارید