• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129518
+
-

با مردم/ گرانی نان نباید ادامه‌دار باشد


اردیبهشت‌ماه هر سال متاسفانه آغاز فصل گرانی به‌خاطر افزایش حقوق‌هاست و امسال گرانی نان جزو اولین‌ها بود. اگر این روند ادامه یابد گرسنگان و فقرا هر روز بیشتر خواهند شد و ممکن است بسیاری حتی نتوانند نان خالی تهیه کنند. گرانی نان نامش گرانی نیست و نامش فشار روحی و عذاب جسمی است.
عسگرآبادی 

   تست منفی کرونا را با بی‌صداقتی گرفتم
مبتلا به بیماری کرونا شده بودم و خوشبختانه بسیار سبک دوران قرنطینه آن را گذراندم. برای بازگشت به محل کارم نیاز به پاسخ منفی تست کرونا داشتم که به هرجا مراجعه کردم نشد و مراکز جامع سلامت و دولتی‌ها اعلام کردند که اگر 14روزتان گذشته بروید و خیال‌تان راحت باشد. در نهایت با مراجعه به یک مرکز دیگر به دروغ عنوان کردم که علامت‌های کرونا را دارم و نگرانم و باید تست بدهم و به این ترتیب برگه جواب منفی تستم را گرفتم. واقعا این روال درست است و واقعا بعد از 14روز همه مبتلایان منفی می‌شوند؟
آوا نبوی از قزوین

   توالت‌های عمومی در تهران کم است
شهر تهران به نسبت جمعیت و مساحتش، توالت عمومی کمی دارد و همان اندک داشته‌های این شهر نیز اغلب کثیف و غیرقابل استفاده است. از مسئولان تقاضا داریم علاوه بر احداث سرویس‌های بهداشتی بیشتر، نظارت دقیق‌تری بر نظافت آنها داشته باشند.
میربیگی از تهران

   تصمیمات جدیدی برای اتوبوسرانی و مترو بگیرند
با توجه به شیوع بسیار گسترده ویروس کرونا و شرایط خاصی که ایجاد شده است مسئولان تمهیداتی برای اتوبوسرانی و مترو درنظر بگیرند. بسیاری افراد مانند خود من مجبوریم به محل کارمان برویم و وسیله دیگری جز اتوبوس و مترو نداریم و مجبوریم در فشار جمعیت و فضای بسته خود را به محل کارمان برسانیم. مسئولان می‌توانند تدبیری کنند که تعداد کمتری مسافر سوار این وسایل نقلیه شوند.
قاسمخانی از مشهد

   هیچ پروتکلی در تشییع‌جنازه‌ها در گناوه رعایت نمی‌شود
متأسفانه موضوع برگزاری تشییع‌جنازه هنوز در شهرستان گناوه پابرجاست و در این مورد خاص توجهی به شیوع ویروس کرونا نمی‌شود و تشییع‌جنازه‌ها با تعداد زیاد جمعیت برگزار می‌شود و توجیه هم این است که فضای باز است و با رعایت فاصله مشکلی پیش نمی آید. از روز گذشته با شنیدن خبر مشاهده چند مورد ابتلا به ویروس هندی نگرانی‌هایمان بیشتر شده است و تقاضا داریم جلوی برگزاری هرگونه مراسمی گرفته شود.
اعلا حسینی از گناوه

این خبر را به اشتراک بگذارید