• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 6 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129201
+
-

با مردم/ سامانه ثبت‌نام برای واکسن کرونا ایجاد شود


شنیده‌ام که افراد بالای 60سال برای ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا به خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت مراجعه کنند. آیا در این شرایط رواست که این افراد که اغلبشان در خانه هستند و دارای سنین بالا، از خانه خارج شوند؟ آیا نمی‌توان این کار را با ثبت‌نام اینترنتی انجام داد؟
عابدینی از تهران 

  اطلاع‌رسانی درخصوص واکسن‌های کرونا کافی نیست
توقع داریم مسئولان درخصوص مشمولان تزریق واکسن، ‌اینکه به کجا مراجعه کنند و نوع واکسنی که دریافت خواهند کرد، اطلاع‌رسانی کنند تا از نگرانی‌ها کاسته شود. یک روز می‌گویند بروید خانه‌های سلامت و روز دیگر می‌گویند صبر کنید سامانه راه بیفتد.
صلواتی از کردستان

  چاله‌های بی‌درخت خیابان زلفی
شهرداری منطقه١٩ در پاسخ به پیام ما به روزنامه همشهری اعلام کرده که گروهی را برای بررسی وضعیت چاله‌های خیابان زلفی اعزام کرده و هیچ چاله بدون درختی در این مکان وجود ندارد. به‌عنوان یکی از ساکنان منطقه عرض می‌کنم چاله‌ها خالی است و تاکنون درختی در آنها کاشته نشده و اگر دستور کاشته‌شدن این درختان داده شده است هنوز روی کاغذ است و به مرحله عمل نرسیده است.
غلامحسینی از تهران

  به واحدهای تعطیل‌شده لرستان کمک کنند
در شرکتی در شهرک صنعتی خرم‌آباد کار می‌کردم که تعطیل و مجبور به تعدیل نیرو شد. از آن زمان بیکارم و وضعیت بسیاری دیگر نیز شبیه من است؛ چراکه حدود 40درصد واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرک تعطیل شدند و آنهایی هم که دایر هستند، نصف نیروهای خود را اخراج کرده‌اند. اگر به داد این واحدها نرسند، هر روز بر تعداد بیکاران افزوده می‌شود و تولید استان نیز عملا فلج خواهد شد.
پارسا از خرم‌آباد

  کرونا وادی‌السلام رباط‌کریم را آباد کرد
قبل از اسفند سال گذشته، آرامستان وادی‌السلام رباط‌کریم همچنان متروک بود، اما امروز در همانجا قبر به قیمت گران برای ساکنان آن منطقه به فروش می‌رسد و این آرامستان که در خارج از محدوده شهری قرار دارد با شیوع کرونا به‌ محل دفن قربانیان تبدیل شده است. از مسئولان تقاضا داریم با هرکسی که فکر کاسبی از قبر هست، برخورد کنند.
نصیری از رباط‌کریم تهران

  چه زمانی برنامه مشخص واکسیناسیون اعلام می‌شود
برای اثربخشی و ایمنی جامعه در مقابل ویروس کوویدـ 19ظاهرا هیچ راه مطمئنی جز واکسیناسیون عمومی نیست و بدیهی است که واکسیناسیون باید در یک بازه زمانی کوتاه و مشخص انجام شود و سؤال این است که چرا ما هنوز برنامه مشخصی برای این کار نداریم؟! 
ملاعلی از قزوین

  سهمیه بنزین خودروهای آژانس واریز نشد
مدتی است که برای رانندگان مشغول به‌کار در آژانس سهمیه بنزین درنظر گرفته شده است. چند روزی است که از موعد واریز سهمیه بنزین این قشر گذشته و درواقع در سال 1400هیچ سهمیه بنزینی برای خودروهای آژانس واریز نشده است. آخرین واریز سهمیه بنزین 25اسفند سال 99بود. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
محمد مروتی از خوزستان

  شرکت‌های خصوصی زیر بار افزایش حقوق 25درصدی نرفته‌اند
بعضی شرکت‌ها در بخش خصوصی حاضر نیستند حقوق پرسنل خود را طبق اعلام رسمی ۲۵درصد افزایش دهند. آیا این امر تخطی از قانون نیست. پرسنل این بخش‌ها به‌دلیل نگرانی از بیکارشدن جرأت اعتراض ندارند، ولی توقع داریم مسئولان فکری برای این موضوع بکنند و از همین ابتدای سال با قانون‌شکنان برخورد کنند.
سامانی از تهران 

  کوچه سروستان خیابان گلستانه نیازمند روکش آسفالت است
کوچه سروستان واقع در خیابان گلستانه در منطقه 8شهرداری اصفهان نیازمند روکش آسفالت است. از مسئولان تقاضا داریم همچون سایر مناطق نسبت به آسفالت و روکش این خیابان اقدام کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان 

  در استخدام آموزگار دقت کافی صورت نمی‌گیرد
از مسئولان توقع می‌رود بیش از هر چیزی در زمان استخدام آموزگاران به سواد و مهارت‌های آموزش آنها توجه کنند؛ چراکه گزینش عالی‌ترین نیروها تأثیر مستقیمی بر آینده کشور داشته و دارد.
صاحب‌نظر از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید