• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 4 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 129007
+
-

انجامش‌بده/تماشا/ فیلم تئاتر ببینید

مدتی است که تئاتر به‌خاطر شیوع کرونا تعطیل است، اما فیلم بیشتر تئاترها اکنون در پلتفرم‌های مختلف موجود است و می‌توانید در این روزهای خانه‌نشینی فیلم‌تئاتر ببینید.

   جوجه‌تیغی
جوجه‌تیغی یک اثر کمدی است که بهرام افشاری نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و در آن ایفای نقش کرده است. این کمدی که اجرایی تک‌نفره در قالب تئاتر است، داستان جوانی در آرزوی اسکار را بیان می‌کند که برای ورود به عرصه سینما تلاش‌های بسیاری کرده است.

  به مناسبت ورود اشکان
اشکان پسر کوچک خانواده است که پس از پایان تحصیلاتش به خانه برگشته و مادر جون به مناسبت ورود او یک مهمانی برگزار کرده است. با رفت‌وآمد هر کدام از اعضای خانواده و مهمان‌ها پرده از رازی بزرگ برداشته و خیانتی پنهان آشکار می‌شود. این اثر به کارگردانی رضا دادویی در ژانر خانوادگی اجرا شده و هومن برق‌نورد، نیما رئیسی، خسرو شهراز، شمسی صادقی، الهه حسینی، ویدا جوان، آرزو افشار و علی امیری بازیگران این نمایش هستند.

   خرده‌نان
زوجی میانسال که با مرور رؤیاها و خاطرات شبی عادی را می‌گذرانند به یکباره با اتفاقی غیرمنتظره در همسایگی خود مواجه می‌شوند. خرده‌نان به کارگردانی کورش سلیمانی در ژانر خانوادگی اجرا شده و رضا بهبودی و آناهیتا اقبال‌نژاد در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید